اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

حفظ و حراست از محیط زیست سرمایه‌گذاری است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: حفظ و حراست هوشمندانه و دانش‌محور از محیط زیست، سرمایه‌گذاری برای آینده است.

حفظ و حراست از محیط زیست سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی در برنامه زنده «صبح تازه» از سیمای مرکز قم اظهار داشت: مشارکت و نقش‌آفرینی همه مردم و مسئولان در عرصه حفاظت از محیط زیست، قطعا در اجرای برنامه‌ها و به ثمر نشستن اقدامات و دستیابی به اهداف بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت آموزش، فرهنگ‌سازی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به جامعه در خصوص اهمیت و جایگاه محیط زیست خاطرنشان کرد: حفظ و حراست هوشمندانه و دانش محور از محیط زیست هزینه نیست، سرمایه‌گذاری برای آینده و دستیابی به قله‌های پیشرفت و ترقی و توسعه پایدار است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه یکی از مهمترین چالش‌های زیست محیطی در استان، مشکلات ریزگردها و گرد و غبار است، تصریح کرد: تامین حقابه تالاب‌های استان، گسترش فضای سبز و درختکاری و اقدامات بیابان‌زدایی می‌تواند در رفع این چالش‌های خطرآفرین، موثر و کارساز باشد.

وی لزوم بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در مدیریت منابع و کاهش آلاینده‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: برای دستیابی به هوای پاک و بدون آلودگی باید مدیریت علمی و به‌کارگیری تکنولوژی‌های به روز در صنعت حمل و نقل، سیستم‌های گرمایشی و صنایع تولیدی به ویژه در کلانشهرها را با قید فوریت در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول