اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیتی آموزش و پرورش آبادان:

100 برنامه دهه فجر در مدارس آبادان برگزار می‌شود

مسئول تربیتی آموزش و پرورش آبادان گفت: 100 برنامه دهه فجر در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

100 برنامه دهه فجر در مدارس آبادان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، قاسم عشافری ظهر امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور اعضای این شورا در محل اداره آموزش و پرورش آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش آبادان به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌هایی را در بخش‌های مختلف اجرا خواهد کرد.

وی افزود: این برنامه‌ها تقریبا در همه مدارس آبادان برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از آنها بهره‌مند خواهند شد.

مسئول تربیتی آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در مجموع یک‌صد برنامه با رویکردهای فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی و... در مدارس آبادان در این ایام اجرا می‌شود.

عشافری تصریح‌ کرد: برگزاری آیین اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان که بیش از 15 هزار نفر در این المپیاد حضور داشتند در این دهه  برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، شطرنج برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه‌ کرد: برگزاری جشنواره دریاقلی، نمایشگاه عکس، نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان ابتدایی از دیگر برنامه‌های مهم دهه فجر خواهد بود.

وی بیان‌ داشت: همچنین در حوزه تربیتی مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه، تفسیر و محافل انس با قرآن در مدارس آبادان در طول ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

مسئول تربیتی آموزش و پرورش آبادان متذکر شد: یکی از درخواست‌هایی که از مسئولان شهرستان و به ویژه منطقه آزاد داریم در خصوص تامین اعتبارات لازم برای جوایز دانش‌آموزان خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول