اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان خبر داد

تجلیل از قاریان و خیران قرآنی رفسنجان در دهه فجر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: در دهه فجر با دعوت از قاری کشوری جلسه انس با قرآن برگزار و در آن از قاریان و خیران قرآنی تجلیل می‌شود.

تجلیل از قاریان و خیران قرآنی رفسنجان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با اشاره به دستورات اخلاقی قرآن کریم اظهار داشت: خداوند در قرآن از منت گذاشتن افراد به واسطه کاری که انجام داده‌اند، نهی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تصریح کرد: خداوند روز قیامت از نعمت‌های مادی سئوال نمی‌کند، بلکه از معنویات می‌پرسد و آیه آخر سوره تکاثر به همین مهم اشاره دارد و خدا به دلیل دو نعمت امامت و ولایت از ما سئوال می‌کند.

وی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ما در سایه امامت، ولایت و مرجعیت به پیروزی رسید و ایمان مذهبی، اتحاد و وحدت و در سایه ولایت فقیه بودن از رموز استمرار داشتن انقلاب است که در بطن مردم وجود دارد.

حسینی افزود: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان مردم انقلابی ما از ولایت دست بر نمی‌دارند و دهه فجر که نماد فجرآفرینی انقلابیون است را هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌کنند.

وی به برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع و متفاوت برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و ابراز داشت: در عید انقلاب هر کس به نحوی شور و اشتیاق خود را نشان می‌دهد و امسال به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حرف‌های نو در قالب هنر که تاثیرگذارتر است، بیان شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان خاطر نشان کرد: برنامه قرآنی دهه فجر در محله‌ها با برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن اجرا و در یکی از شب‌های دهه فجر با دعوت از قاری کشوری جلسه قرائت قرآن برگزار و در آن از قاریان و خیران قرآنی تجلیل می‌کنیم.

انتهای پیام/80016/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول