اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان مرکزی:

200 ستاد روستایی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر تشکیل شد

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی از تشکیل 12 کمیته شهرستانی و 200 ستاد روستایی و یک کمیته عشایری مستقل برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان مرکزی خبر داد.

200 ستاد روستایی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر تشکیل شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه کلانتری امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور روستاییان و عشایر در مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر از اهداف تشکیل کمیته‌های روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی انجام پشتیبانی از ستادهای روستایی و برنامه‌ریزی برای آشنایی روستاییان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از طریق برگزاری همایش‌ها و اعزام مبلغ، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات انجام شده پس از انقلاب در روستاها و میزان تحقق محرومیت زدایی در مناطق محروم را از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های این کمیته دانست.

وی نبود اعتبارات و مشکلات مالی و تداخل فعالیت‌های کمیته با برخی فعالیت‌ها و احکام فرمانداران را از جمله مشکلات این کمیته عنوان کرد.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی عدم حضور مسئولان و پوشش خبری مراسم روستائیان را از جمله مشکلات عنوان کرد و افزود: اعزام و حضور مسئولان در مراسم‌ و حضور روحانیون در برنامه‌های قرآنی و جشن‌های مردمی و افتتاح طرح‌ها در روستاها موجب ارتقای جایگاه روستاهای کشور و افزایش مشارکت مردم می‌شود.

انتهای پیام/87002/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول