اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:

هفته استقبال از دهه فجر در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از اجرای هفته استقبال از دهه مبارک فجر در استان یزد خبر داد.

هفته استقبال از دهه فجر در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، داود پاک‌طینت صبح امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر شهرستان بافق که با حضور معاون فرماندار و مسئولان روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله مبارک دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید پاسخگوی گفتمان نسل جدید و نوپای انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به مصوبات کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بزرگداشت دهه فجر افزود: ایجاد و اجرای هفته استقبال از دهه مبارک فجر از برنامه‌های این کمیته در استان یزد است.

پاک‌طینت تصریح کرد: همه ادارات، نهادها و سمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی از پنجم بهمن‌ماه با آذین‌بندی به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی می‌روند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه محور اصلی اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان امیدافزایی است، خاطرنشان کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، برنامه‌های این دهه به سمت و سویی می‌رود که احساس امیدواری بیشتری را بین همگان ایجاد کند.

پاک‌طینت با تاکید بر ضرورت حضور فعال و موثر سمن‌ها و هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های غیردولتی در جشن‌های سالگرد پیروزی نقلاب اسلامی عنوان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی بیشتر و ارتقای محتوای برنامه‌های دهه فجر، باشگاه خبرنگاران و عکاسان افتخاری فجر در استان در این ایام مبارک ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام اتفاق مبارکی در عرصه اطلاع‌رسانی برای اصحاب رسانه است از اقدامات صدا و سیما در این زمینه تقدیر کرد و گفت: این باشگاه متشکل از خبرنگاران و پنج عکاس است که محل استقرار باشگاه در شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان یزد است.

به گزارش فارس، ستاد دهه فجر شهرستان بافق با تشکیل کمیته‌های هیجده‌گانه به استقبال دهه مبارک فجر می‌رود.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول