اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش سمیرم عنوان کرد

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی آموزشی سمیرم در دهه فجر

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سمیرم گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید است.

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی آموزشی سمیرم در دهه فجر

محمدعلی آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم به تشریح برنامه‌های دهه فجر در مدارس سمیرم پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر با نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نیرومند آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال در مدارس ابراز داشت: آموزش و پرورش سمیرم با اجرای برنامه‌های پرشور ضمن معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های نظام و تجدید میثاقی با شهدا و مقام معظم رهبری قصد دارد تا دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام (ره) را به نحو شایسته‌ای به دانش‌آموزان معرفی کند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سمیرم تصریح کرد: آذین‌بندی مدارس، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری، شب شعر، گلباران قبور شهدا، بازدید از خانواده‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، حضور باشکوه دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری نشست‌های سیاسی بصیرتی در مدارس، مسابقه پیامکی، جشنواره پخت غذای سنتی، سرود، مسابقات نقاشی، ورزشی و قرآن از جمله برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش سمیرم است.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین رویدادهای انقلاب دانست و ادامه داد: وظیفه همه فرهنگیان این است که با گرامیداشت این ایام با اجرای برنامه‌های بانشاط از دستاوردهای انقلاب پاسداری و آنها را به نسل آینده منتقل کنیم.

آقایی بر حضور فعال دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه فجر گفت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر با حضور فعال و با محوریت دانش‌آموزان سبب ایجاد شور و نشاط بیشتر و طراوت خاصی در اجرای برنامه‌ها می‌شود.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با بیش از 10 هزار و 300 دانش‌آموز در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول