اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی جیرفت خبر داد

احداث یک باب کتابخانه در پارک مصطفی‌خمینی جیرفت

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان جیرفت گفت: یک باب کتابخانه در پارک شهید مصطفی خمینی جیرفت توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی احداث می‌شود.

احداث یک باب کتابخانه در پارک مصطفی‌خمینی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اکبر صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک باب کتابخانه در پارک شهید مصطفی‌خمینی شهرستان جیرفت توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث این کتابخانه تا پایان سال جاری آغاز می‌شود، افزود: زمین این کتابخانه با مساحت یک‌هزار متر مربع توسط شهرداری و شورای شهر جیرفت اهدا شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان جیرفت تصریح کرد: ساختمان این کتابخانه با اعتبار 507 میلیون تومان که نهاد کتابخانه‌های ملی کشور به این امر اختصاص داده است در مساحت حدود 500 متر مربع احداث می‌شود.

صالحی خاطرنشان کرد: کتابخانه شهید دلیری نیز که در محل مصلای شهر جیرفت در حال احداث است، طبقه نخست آن ساخته شده و هزینه‌های آن توسط خانواده شهید مرتضی دلیری تأمین می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی جیرفت در پایان ابراز داشت: در شهرستان جیرفت شش کتابخانه با بیش از 7 هزار نفر عضو فعال وجود دارد که با احداث و آغاز به کار این دو کتابخانه گام مهمی در رفع نیاز مطالعاتی مردم به ویژه جوانان این شهرستان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول