اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وحدت

جشن بادکنک‌ها در کتابخانه مرکزی نمین برگزار شد

همزمان با هفته وحدت و در آستانه سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) جشن بادکنک‌ها با شعار «با کتاب خوب هم می‌شود پرواز کرد» در کتابخانه مرکزی نمین با حضور کودکان و نوجوانان کتابخوان برگزار شد.

جشن بادکنک‌ها در کتابخانه مرکزی نمین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین پیش از ظهر امروز در مراسم برگزاری جشن بادکنک‌ها در نمین اظهار داشت: جشن بادکنک‌ها با شعار «با کتاب خوب هم می‌شود پرواز کرد» و با هدف ترویج کتابخوانی و مطالعه در بین کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی نمین برگزار شد.

محمد فتحی تصریح کرد: در این جشن ضمن توزیع بادکنک‌های رنگارنگ با آرم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بین کودکان و نوجوانان، فضای دلنشینی در محیط کتابخانه مرکزی نمین برای آنها ایجاد شد.

وی افزود: همچنین در این جشن زیبا مسابقات کتابخوانی و نقاشی با موضوع پیامبر اسلام (ص) در بین کودکان برگزار شد و به نفرات منتخب جوایزی اهدا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین بیان داشت: در این جشن سعی داشتیم تا با دعوت از کودکان مناطق سنی‌نشین شهرستان نمین، کتاب را وسیله‌ای برای ایجاد فضای همدلی و مهربانی در بین کودکان همه اقوام و مذاهب اسلامی قرار دهیم.

فتحی گفت: در طول هفته وحدت، کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین به ویژه در منطقه عنبران ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که کودکان این خطه ضمن انس با کتاب و مطالعه، افقی درخشان برای شهرستان فرهنگ‌خیز نمین ترسیم کنند.

انتهای پیام/62003/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول