اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین خبر داد

اهدای کتابخانه یک خیر قزوینی به اداره کتابخانه‌های قزوین

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: کتابخانه شخصی مرحوم بهرام غیاثی‌نژاد از سوی خانواده وی به این اداره کل اهدا شد.

اهدای کتابخانه یک خیر قزوینی به اداره کتابخانه‌های قزوین

احمد دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این مجموعه ارزشمند شامل دو هزار و 700 نسخه کتاب در موضوعات مختلف از جمله تاریخ، ادبیات، اقتصاد، ادیان، زندگی‌نامه و علوم سیاسی از نویسندگان معروف و معتبر است.

وی افزود: در حال حاضر تمام منابع در بخش خدمات فنی کتابخانه در حال سازماندهی و وارد شدن به سیستم نرم‌افزاری است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های استان قزوین ادامه داد: پس از آماده‌سازی این منابع محققان و پژوهشگران می‌توانند از کتب غنی و پرمحتوای این مجموعه استفاده کنند.

دولتی خاطرنشان کرد: کتابخانه شخصی مرحوم بهرام غیاثی‌نژاد طبق وصیت‌نامه آن مرحوم در اختیار این اداره‌کل قرار گرفته است که امیدواریم امانتدار خوبی برای این مجموعه ارزشمند باشیم.

دولتی گفت: فعالیت‌‌های کتابخانه‌ها متعلق به عموم مردم است که امیدواریم خود مردم نیز حمایت و همکاری بیشتری در اداره این مجموعه فرهنگی با ما داشته باشند چراکه به طور قطع حمایت‌های مادی، معنوی و فکری آنها می‌تواند مجموعه کتابخانه‌ها را در اداره موفق یاری کند.

پونه غیاثی‌نژاد، دختر مرحوم بهرام غیاثی‌نژاد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص این اقدام گفت: جمع‌آوری این کتابخانه از سوی پدرم 50 سال به طول انجامیده بود که وی به دلیل علاقه زیادی که به مطالعه و کتابخوانی داشت این مجموعه کامل را گردآوری کرده بودند.

وی یادآور شد: مرحوم غیاثی‌نژاد انس و علاقه زیادی به مطالعه داشته و اعضای خانواده را نیز به این مهم ترغیب و تشویق می‌‌کرد.

غیاثی‌نژاد تأکید کرد: برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، پیشقدم شدن افراد برجسته و مدیران و مسئولان در کارهای خیر و به ویژه در امور فرهنگی، عاملی تعیین‌کننده در جلب عموم قشرهای جامعه به سمت حمایت و همکاری در این برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد همکاری و حمایت هرچه بیشتر عموم مردم در فعالیت‌های فرهنگی باشیم که این امر توسعه و پیشرفت علمی و فرهنگی شهر را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول