اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/115

حاجتی: جشن بزرگ پیروزی انقلاب دهه فجر در سیاهکل برگزار می‌شود

فرماندار سیاهکل از برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با نام «نوبت پنجره‌ها» دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

حاجتی: جشن بزرگ پیروزی انقلاب دهه فجر در سیاهکل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حسنعلی حاجتی سه‌شنبه‌شب در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل تشکیل شده است.

وی آذین‌بندی و نصب پرچم در محیط دانشگاه‌ها را از برنامه‌های کمیته دانشجویی عنوان کرد و افزود: مشارکت در برنامه غبارروبی مزار شهدا و ارسال پیامک به مناسبت دهه فجر به دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها از برنامه‌های کمیته مذکور است.

به گفته فرماندار سیاهکل، هفت گروه از روسای اداره‌ها و نهادهای مختلف همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سیاهکل دیدار می‌کنند.

حاجتی، تصریح کرد: غبارروبی و گلباران مزار شهدای سیاهکل از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سیاهکل به رژه موتوری لحظه ورود امام (ره) در روز 12 بهمن اشاره کرد و گفت: نشست بصیرتی کارمندان، مسابقه ورزشی و یادواره شهدای دهستان پیرکوه روستای کولک توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سیاهکل برگزار می‌شود.

وی برپایی ایستگاه نقاشی و کارگاه ادبی مشترک برای کودکان و برگزاری نمایشگاه معرفی وقایع انقلاب را از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان برشمرد.

این مسئول بیان کرد: جشنواره قصه‌گویی کودک و نوجوان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل برگزار می‌شود.

حاجتی از تشکیل کمیته‌های فرعی ستاد روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی با مسئولیت دهیاران در سیاهکل خبر داد و متذکر شد: کمیته روستایی و عشایری اجرای بازی‌های بومی محلی و طناب‌بازی را به عهده دارد.

فرماندار سیاهکل با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در مراکز دهستان‌های این شهرستان، خاطرنشان کرد: کمیته روستایی و عشایری وظیفه غبارروبی مزار شهدا و نشست سیاسی و فرهنگی با بسیجیان را به عهده دارد.

وی به رژه کشاورزان با ماشین‌آلات کشاورزی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل اشاره کرد و یادآور شد: جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با نام «نوبت پنجره‌ها» در سیاهکل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول