اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر

ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر در میاندرود اعلام شد

مدیر روابط عمومی فرمانداری میاندرود مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان را اعلام کرد.

ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر در میاندرود اعلام شد

علی‌اکبر اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به درپیش بودن دهه مبارک فجر و برگزاری مراسم گرامیداشت این مناسبت ملی از برگزاری مراسم نمادین لحظه ورود امام خمینی(ره) در میاندرود خبر داد.

وی ادامه داد: دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان میاندرود با حضور اعضا در محل بخشداری مرکزی تشکیل شد و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تمهیداتی به تصویب رسید.

مدیر روابط عمومی فرمانداری میاندرود خاطرنشان کرد: ستاد دهه فجر شهرستان میاندرود با هدف به‌کارگیری تمام تلاش‏ها برای برپایی هرچه باشکوه‏تر مراسم دهه مبارک فجر کمیته‏های بانوان و خانواده، فضاسازی و تزیینات شهری، همیاری و تشکل‎های مردمی، مساجد و تشکل‎های اسلامی، کارگری، روستایی و عشایری کمیته ایثارگران را تشکیل داد.

اسدی در پایان تصریح کرد: برگزاری جلسه تخصصی برگزاری مراسم جشن بزرگ گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان، دعوت از دهیاران و شوراهای اسلامی برای حضور در این مراسم، اطلاع‌رسانی مناسب در سطح شهر توسط شورای اسلامی شهر سورک، آذین‎بندی بلوار امام رضا(ع) و نیز چهارراه آزادگان و همچنین روستاهای شهریارکنده و اسلام آباد درحوزه مربوطه، تجدید میثاق با آرمان‎های امام و شهدا در گلزار شهدای سورک از جمله مهم‌ترین مصوبات این جلسه هماهنگی بود.

انتهای پیام/86021/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول