اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

پیگیری ابلاغ حکم شهردار گرگان در حال انجام است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در حال حاضر در وزارت کشور در حال پیگیری ابلاغ حکم شهردار گرگان هستم.

پیگیری ابلاغ حکم شهردار گرگان در حال انجام است

ناصر گرزین دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص پیگیری حکم مسئولیت شهردار گرگان اظهار داشت: در حال حاضر من در وزارتخانه پیگیر ابلاغ حکم شهردار گرگان هستم.

وی ادامه داد: کار تمام شده است و تنها در تلاشیم که زودتر این حکم ابلاغ شود.

گرزین گفت:‎ برای ابلاغ حکم نیاز به هماهنگی با معاون عمرانی استانداری گلستان و شخص شهردار منتخب (حسین صادقلو) است که در حال حاضر در تلاشیم این هماهنگی زودتر انجام شود تا پیگیری‎های چندماهه به نتیجه برسد.

سطح انتظار به پایان رسیده است / مردم خواستار نتیجه مطلوب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از رسمیت یافتن چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان موضوع انتخاب شهردار گرگان در اولویت قرار گرفت و نخستین مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب «حسین صادقلو» به عنوان شهردار گرگان بود.

اما پس از این انتخاب حواشی و کش و قوس‎های ابلاغ حکم وی از سوی وزارت کشور آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

طرح مباحث مختلف همانند موضوع بازنشسته بودن وی و یا پایین بودن مدرک تحصیلی مسائلی بود که دلیل تاخیر در صدور حکم مسئولیت وی عنوان می‎شد.

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان در این مدت با پیگیری‎های بسیار زیاد در پیگیری‎های متعدد رسانه‎ها و خبرنگاران اعلام می‎کردند مشکل خاصی در خصوص صدور حکم شهردار گرگان وجود ندارد و به زودی حکم صادر خواهد شد.

دو روز گذشته نیز رئیس شورای اسلامی شهر گروگان بر این تاکید داشت که در تاریخ اول بهمن‎ماه سال جاری حکم شهردار گرگان ابلاغ خواهد شد؛ حتی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان نیز بر صدور این حکم اذعان داشته است اما تا به این لحظه ابلاغی در خصوص حکم شهردار منتخب صورت نگرفته است.

در پیگیری‎های روز گذشته خبرنگار فارس از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و حتی سخنگوی این شورا نیز اظهار نظرها و خبرهای متناقضی به دست آمد اما رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با قاطعیت اعلام می‎کند که حکم صادر شده و در انتظار ابلاغ آن هستیم.

در حالی که رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بر صدور حکم اذعان دارد اما نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بر این اعتقاد است که حکم هنوز صادر نشده و تا پایان هفته صادر خواهد شد.

این اظهار نظرهای ضد و نقیض و متفاوت دیگر انتظار مردم و رسانه‎ها را به پایان رسانده و در حال حاضر بیش از 120 روز است که وعده‎های فرداگونه اعضای شورای اسلامی شهر و نظرات مقامات بالاتر که از سوی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان به رسانه‎ها و مردم اعلام می‎شود به پایان رسیده و همه خواستار نتیجه و پاسخ مناسب از سوی مسئولان هستند.

انتهای پیام/83004/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول