اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

دقت در انتخاب شهردار گرگان مانع از ایجاد مشکلات کنونی می‌شد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در ابتدای امر در این خصوص دقت بیشتری می‎شد، این خلل به وجود نمی‌آمد.

دقت در انتخاب شهردار گرگان مانع از ایجاد مشکلات کنونی می‌شد

عیسی امامی عصر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس از گرگان در خصوص تاخیر در صدور حکم شهردار گرگان از سوی وزارت کشور اظهار داشت: اعضای شورا در این مدت فعالیت و پیگیری زیادی را در خصوص حکم شهردار گرگان انجام داده‎اند و در این مدت ارتباط‎هایی را هم با نمایندگان مجلس برقرار کرده‎اند تا به نتیجه مطلوب برسند.

وی ادامه داد: اگر در ابتدای امر در خصوص انتخاب شهردار دقت بیشتری می‎شد این اتفاق نمی‎افتاد و این خلل به‌وجود نمی‎آمد ولی این انتخاب خواست و اراده شورای اسلامی شهر گرگان بوده و ما نیز به این خواسته احترام می‎گذاریم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در هر حال یک سری موانع قانونی و محدودیت‎هایی وجود داشت و فرآیندی برای حل این مشکلات طی شد و تا آنجایی که اطلاع دارم موضوع پاسخ استعلام امنیتی شهردار گرگان حل شده و در حال حاضر وزارت کشور هم پیش‌نویس‎ حکمی را نوشته و احکام لازم امضا شده و در انتظار امضای شخص وزیر کشور هستند.

امامی در تشریح مشکل و مانعی که در خصوص صدور حکم شهردار گرگان وجود داشت، گفت: موضوع بازخرید و یا بازنشستگی آقای صادقلو در ابتدا مشخص نشده بود و زمانی که این موضوع مشخص شد احساس بر این بود که یک خلاء قانونی وجود دارد و قانون در اینجا ساکت است ولی در جایی که قانون ساکت باشد، ممنوعیت تلقی نمی‎شود.

وی در پایان ابراز داشت: حل این موضوع هم موافقت وزیر و هم موافقت هیئت وزیران و دولت را نیاز دارد و در این خصوص دولت موضوع را به کمیته‎ای واگذار کرده و آن کمیته هم درحال پیشبرد کارها است و باید منتظر باشیم تا ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بیش از 90 روز از انتخاب شهردار گرگان در شورای اسلامی شهر گرگان می‎گذرد اما تا به امروز حکم شهردار گرگان از سوی وزارت کشور صادر نشده و شهرداری گرگان کماکان با وضعیت سرپرستی در حال انجام امورات جاری است.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول