اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

تودیع و معارفه شهردار گرگان را بدون اتلاف وقت برگزار می‎کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه بدون اتلاف وقت تودیع و معارفه شهردار گرگان را برگزار می‎کنیم، گفت: تنظیم بودجه سال آینده در اولویت کاری شورای شهر و شهرداری است.

تودیع و معارفه شهردار گرگان را بدون اتلاف وقت برگزار می‎کنیم

ناصر گرزین امشب در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص ابلاغ حکم شهردار گرگان اظهار داشت: در حال حاضر موضوع شهردار گرگان در کمیسیون اجتماعی هیئت دولت تائید و تصویب شد و ان‎شا‎الله حکم وی تا آخر هفته به شورای اسلامی شهر گرگان ابلاغ خواهد شد.

وی متذکر شد: پس از ابلاغ مصوبه از هیئت دولت به وزارت کشور، وزارت کشور با امضای حکم، آن را به شورای اسلامی شهر گرگان ابلاغ خواهد کرد.

گرزین ادامه داد: نخستین موضوعی که پس از شروع کار شهردار گرگان در دستور کار قرار خواهد گرفت، پیگیری پروژه‎های نیمه‎‎تمام، ساماندهی بخش‎های مختلف شهرداری گرگان، عوارض‎ها و بودجه‎های سال 1393 خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص پروژه‎های مهم شهر گرگان گفت: تقاطع غیرهم‌سطح میدان شهید قندهاری، ساختمان ترافیک شهرداری گرگان، تله‌کابین گرگان و ساماندهی زمین‎های منطقه هزارپیچ پروژه‎هایی است که باید به سرعت تعیین تکلیف و نسبت به حصول نتیجه اقدام شود.

گرزین تاکید کرد: عملیات خاکبرداری پروژه تله‌کابین گرگان انجام شد اما به دلیل به وجود آمدن برخی مشکلات در حال حاضر عملیات ساخت این مجموعه متوقف است که در تلاش هستیم این پروژه را به سرعت به نتیجه مطلوب برسانیم.

گرزین گفت: نیاز است در این پروژه یک قرارداد محکم و بدون نقص بسته شود تا همانند بسیاری از پروژه‎ها مشمول زمان نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص تودیع و معارفه شهردار گرگان خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ حکم حسین صادقلو از سوی وزارت کشور بدون اتلاف وقت تودیع و معارفه شهردار گرگان انجام خواهد شد.

گرزین در پاسخ به اینکه با توجه به انتخاب فرد دوم برای سرپرستی شهرداری گرگان، تودیع و معارفه بین چه کسانی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به اینکه محمدرضا اسفندیاری هنوز برای تصدی سرپرستی شهرداری گرگان معرفی نشده است تودیع ابراهیم کریمی و معارفه حسین صادقلو برگزار خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: در صورتی که در این فاصله مصوبه سرپرستی محمدرضا اسفندیاری از سوی فرمانداری تائید و ابلاغ شود تودیع محمدرضا اسفندیاری انجام و از زحمات ابراهیم کریمی به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول