اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل دهکده توریستی تفریحی گنج‌نامه همدان خبر داد

افتتاح دومین پیست اسکی همدان در دشت میشان

مدیرعامل دهکده توریستی تفریحی گنج‌نامه همدان از افتتاح دومین پیست اسکی همدان در دشت میشان همزمان با هفتمین جشنواره زمستانی خبر داد.

افتتاح دومین پیست اسکی همدان در دشت میشان

مصطفی اردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: سیاست کلی مجموعه دهکده توریستی تفریحی بر این طراحی شده تا از فرصت‌های موجود در مجموعه برای استفاده بیشتر گردشگران صورت گیرد.

وی افزود: در کنار تفریحی و توریستی بودن دهکده گنج‌نامه که در دل طبیعت بکر الوندکوه وجود دارد به دنبال ایجاد فضاهای ورزشی و با استفاده از قابلیت‌های موجود هستیم.

مدیرعامل دهکده توریستی تفریحی گنج‌نامه همدان اضافه کرد: همدان شرایط بسیار مناسبی از نظر تنوع آب و هوایی داشته و دارد به طوری که در چهار فصل سال امکان استفاده از امکانات طبیعی و مصنوعی برای پرکردن اوقات مسافران و گردشگری را داراست.

وی ابراز داشت: فصل زمستان و وجود الوندکوه سرافراز با شرایط آب و هوایی خاص و ارتفاع مناسب آن که 6 ماه در سال دارای برف است، باعث شده از این شرایط برای بهره‌برداری و ایجاد فضای ورزشی‌ زمستانی استفاده کنیم.

اردستانی ابراز داشت: یکی از اماکنی که در طرح اولیه دهکده بزرگ گنج‌نامه طراحی شده بود یک پیست اسکی مناسب در محوطه دشت میشان بود تا از این طریق سایر ورزشکاران رشته‌های دیگر را به همدان جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه کوهنوردی، سنگ‌نوردی و یخ‌نوردی به خودی خود در الوندکوه فراهم است تصریح کرد: با ایجاد پیست اسکی در دشت میشان علاوه بر ورزشکاران رشته‌هایی که با کوه ارتباط دارند علاقه‌مندان به اسکی نیز می‌توانند فعالیت خود را در فضای مطبوع داشته باشند.

مدیرعامل دهکده توریستی تفریحی گنج‌نامه همدان ابراز داشت: پیست بین‌المللی تاریک‌دره همدان قابلیت زیادی برای جذب علاقه‌مندان به اسکی را در سطح ایران فراهم کرده است.

وی گفت: در دشت میشان دومین پیست اسکی استان همزمان با هفتمین جشنواره زمستانی همدان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اردستانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ریزبرنامه‌های دهکده گنج‌نامه در جریان برگزاری جشنواره زمستانی چگونه خواهد بود خاطرنشان کرد: قرار است مشخصات و نحوه ارائه خدمات به گردشگران، مسافران و همچنین شهروندان همدانی از طریق رسانه‌ها اعلام شود.

وی اذعان داشت: تخفیف در زمینه استفاده از تله‌کابین و سورتمه ریلی، برگزاری جشنواره آدم برفی و فستیوال بزرگ پرش از بانجی جامپینگ از برنامه‌های مهم این دهکده در هفتمین جشنواره زمستانی همدان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول