اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین خبر داد

راه‌اندازی ستاد دائمی جشنواره‌های گردشگری زمستانی

فرماندار شهرستان سرعین از تشکیل ستاد دائمی جشنواره‌های زمستانی گردشگری در قطب گردشگری کشور، سرعین خبر داد.

راه‌اندازی ستاد دائمی جشنواره‌های گردشگری زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی واحد عصر امروز در جلسه برگزاری سومین جشنواره زمستانی گردشگری در سرعین اظهار داشت: ‌این جشنواره قرار است 29 دی ماه همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام در شهر سرعین آغاز شود تا فضایی فراهم آید که گردشگران و علاقمندان به طبیعت به مانند سال‌های گذشته بتوانند از زیبایی‌های سرعین و مناظر طبیعی آن استفاده کنند.

وی از ارائه تخفیف 50 درصدی از سوی هتل‌داران و مراکز اقامتی به گردشگران زمستانی در سرعین خبر داد و تصریح کرد: ما با هدف جلب و جذب گردشگران بیشتر این جشنواره را به مدت یک ماه تا پایان بهمن تدارک دیدیم تا خیل گردشگران و مسافران زمستانی را به مقصد سرعین شاهد باشیم.

واحد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال شورای شهر، شهرداری و دست‌اندرکاران شهرستان سرعین متولی برگزاری این جشنواره هستند که در قالب این جشنواره برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی، ‌تفریحی و گردشگری تورهای مختلف طبیعت‌گردی راه‌اندازی شده تا علاقمندان بتوانند از این فرصت پیش آمده برای تفریحات سالم استفاده کنند.

این مسئول هدف از تشکیل ستاد دائمی جشنواره زمستانی در سرعین را برنامه‌ریزی مستمر برای برگزاری مناسب و شایسته این جشنواره بیان کرد و ادامه داد: تمام تلاش و سعی ما بر این است تا در قالب جشنواره زمستانی بتوانیم فضایی را فراهم آوریم تا بیش از دو میلیون گردشگر در فصل زمستان به سرعین وارد شده و از آب‌های گرم، طبیعت بکر، سبلان سرفراز، پیست اسکی آلوارس و همچنین مناطق نمونه گردشگری این شهرستان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: پیست اسکی آلوارس سرعین که در طول سال بیشترین ماندگاری برف را دارد در بهترین ظرفیت آماده میزبانی از گردشگران زمستانی است به طوریکه خط تله‌سیژ آن نیز به طول یک‌هزار و 250 متر در اختیار علاقمندان به اسکی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار سرعین از خرید یک دستگاه برف‌کوب با 400 میلیون تومان و یک دستگاه برف‌روب به مبلغ 30 میلیون تومان برای بازگشایی به موقع مسیر پیست آلوارس خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با این امکانات تا آخر زمستان مسیر این پیست باز بوده و امکان تردد در آن فراهم آید.

واحد یادآور شد: پیست اسکی آلوارس از ساعت 10 صبح تا 16 عصر آماده ارائه خدمات به هموطنان است و کلاس‌های آموزش اسکی نیز در این مکان برای علاقمندان به صورت رایگان تدارک دیده شده که هموطنان می‌توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه با مراجعه به این محل از دوره‌های آموزشی کاربردی اسکی استفاده کنند.

انتهای پیام/62006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول