اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان خبر داد

آمادگی شهرداری برای برگزاری جشنواره زمستانی در همدان

شهردار همدان از استقبال و آمادگی شهرداری از برنامه‌های جشنواره زمستانی در همدان خبر داد.

آمادگی شهرداری برای برگزاری جشنواره زمستانی در همدان

امیررضا یوسفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی در شهر تاریخی همدان اظهار کرد: شهرداری همدان به عنوان یک مجموعه مدیریت واحد شهری از این برنامه‌های فرهنگی استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان آمادگی همکاری در برنامه‌های این جشنواره با نشاط در فصل زمستان را دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری همدان با فعالیت در زمینه‌های مختلف به دنبال فراهم کردن فضاهای فرهنگی شاد و مفرح برای شهروندان است.

شهردار همدان ادامه داد: نگاه ما در شهرداری بدین گونه است که باید همه مباحث شهری در شهرداری باشد تا بتوان به مدیریت واحد شهری رسید.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری فضاسازی شهری و تبلیغات جشنواره زمستانی را یاری خواهد کرد، افزود: ما برآنیم شهرداری بتواند در آینده محتوای کار را در جشنواره‌ها به دست گرفته و میراث فرهنگی، ناظر باشد.

یوسفیان جشنواره زمستانی را فرصت مناسبی برای معرفی همدان برشمرد و یادآور شد: جشنواره زمستانی ظرفیت‌های بالقوه همدان در فصل سرد زمستان را بالفعل کرده و موجب می‌شود گردشگران همدان را به عنوان سفر زمستانی خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/89003/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول