اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز:

اظهارات فرمانده انتظامی استان فارس خوشحال‌کننده بود

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: از اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در مورد برداشته شدن موانع و نرده‌گذاری‌ها خشنود هستیم.

اظهارات فرمانده انتظامی استان فارس خوشحال‌کننده بود

سیداحسان اصنافی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار کرد: اظهارات سردار سیروس سجادیان فرمانده نیروی انتظامی این استان را دیدیم و خوشحال هستیم که وی نظر مردم و نماینده‌های آنان را در شورا پذیرفتند و به جمع کردن این نرده‌ها از خیابان رضایت دادند.

وی افزود: امیدواریم وی در مورد خیابان ملاصدرا نیز رضایت داده و موانع ایجاد شده جمع‌آوری شود.

اصنافی اضافه کرد: به طور قطع فرهنگ مردم بالاتر از آن است که با نرده و نیوجرسی بخواهیم برای آنان خط و مرز مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: از این تغییر نظر پلیس خوشحال هستیم و اعلام می‌کنیم که شورای شهر شیراز آمادگی کامل برای هرگونه همکاری با تمام دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی در طرح محدوده ترافیک و سایر برنامه‌ها را دارد.

این عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: در جلسه کمیسیون هفته آینده حمل و نقل شورا از تمام متولیان امر ترافیک و به ویژه از حضور فرمانده نیروی انتظامی فارس دعوت کردیم و از شنیدن نظراتشان در آن جلسه استقبال می‌کنیم تا بتوانیم به یک جمع‌بندی رسیده و مشکل مردم را حل کنیم.

به گزارش فارس فرمانده انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران بیان کرده بود؛ محدودیت ترافیکی را می‌توان بدون ایجاد حصارهای فلزی و نرده‌کشی شهر نیز اجرا کرد و باید به ‌جای نرده‌های زرد‌رنگ، از خطوط با این رنگ با حفظ کرامت انسانی و توجه به فرهنگ ترافیکی مردم استفاده کنیم.

سیروس سجادیان ایجاد موانع در شهر را موجب نازیبا شدن ظاهر شیراز دانست و گفت: در برخی نقاط موانع و نیوجرسی‌های به‌کار رفته گاه یک منطقه نظامی را در نظر مجسم می‌کند.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان فارس آمادگی دارد با استفاده از نظرات کارشناسان ترافیک در این استان و کشور، الحاقیه‌ای برای طرح محدوده ترافیک شیراز تهیه کند که کمترین تنش و بیشترین آسایش را در پی داشته باشد، خواستار برگزاری جلسه‌ای توسط فرمانده انتظامی استان فارس، اعضای شورای شهر و شهردار شیراز در حضور خبرنگاران شده و انتقاد کرده بود که جا داشت شورای شهر در جلساتی که موضوع طرح محدوده ترافیک مطرح می‌شود،‌ از کارشناسان پلیس نیز دعوت کند.

انتهای پیام/2448/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول