اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت کوهبنان خبر داد

توزیع سبد کالا توسط شرکت تعاونی فرهنگیان کوهبنان

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهبنان گفت: شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان کوهبنان متعهد شده است که سبد کالا را در بین مردم توزیع کند.

توزیع سبد کالا توسط شرکت تعاونی فرهنگیان کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمدجواد خالداری صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان کوهبنان اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنترل افزایش قیمت‌های خارج از عرف و غیرمنطقی یکی از اهداف اصلی کمیسیون تنظیم بازار است.

وی بیان داشت:‌ ما باید بتوانیم با تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مناسب بازار را کنترل کنیم، لذا در این راستا تمام اعضای کمیسیون تنظیم بازار کوهبنان باید خود را بازرس بدانند و در صورت مشاهده هرگونه خلاف مراتب را بدون فوت وقت گزارش دهند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کوهبنان تصریح کرد: در شهرستان کوهبنان تلاش می‌کنیم با جلوگیری از گرانی‌های غیرقانونی به ویژه در کالاهای اساسی که بعضاً ممکن است، توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب انجام شود، همچنین تامین کالاهای مورد نیاز شهروندان برای رفاه عمومی گام برداریم.

خالداری ادامه داد: نداشتن بازرس ویژه نظارت و وسیله نقلیه و عدم حضور قاضی تعزیرات موجب کندی روند کار نظارت شده به گونه‌ای که پرونده متخلفان باید ماه‌ها در انتظار باشد تا قاضی تعزیرات به شهرستان کوهبنان مراجعه و به تخلفات رسیدگی کند.

وی از توزیع سبد کالای رایگان در بهمن‌ماه به گروه‌های هدف خبر داد و افزود: شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان کوهنبان متعهد شده که سبد کالا را در بین مردم توزیع کند.

خالداری بیان داشت: شهروندان باید از پرداخت هرگونه وجه نقد در قبال دریافت سبد کالا خودداری کنند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را سریعاً به نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت یا مجمع امور صنفی شهرستان کوهبنان گزارش دهند.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نانوایی‌های شهرستان کوهبنان گفت: با توجه به اینکه آرد سهمیه‌ای در اختیار نانوایان کوهبنان قرار می‌گیرد؛ فروش آرد به هر طریق ممکن توسط این واحدها ممنوع بوده و در صورت مشاهده طبق قانون و مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: در حال حاضر اتحادیه قالیبافان شهرستان کوهبنان با تلاش یکی از اساتید دانشگاه آزاد کوهبنان با جذب بیش از 180 نفر عضو فعالیت خود را به صورت جدی در زمینه آموزش‌های مربوطه آغاز کرده و به زودی دفتر این اتحادیه در مدرسه شیخ ابوسعیدابوالخیر در جوار کارگاه آموزشی راه‌اندازی می‌شود.

خالداری گفت: یکی از راه‌های کنترل بازار در روزهای پایانی سال، راه‌اندازی بازارهای روز در شهرستان کوهبنان بوده که شهرداری کوهبنان دو مکان مناسب در مرکز شهر را بدین منظور در نظر گرفته تا مردم بتوانند با صرف کمترین زمان ممکن مایحتاج خود را تهیه کنند.

وی بیان داشت: شهروندان کوهبنانی می‌توانند، نظرات و پیشنهادات خود را ضمن برقراری تماس با شماره تلفن 124 در میان بگذارند و یا از طریق شماره 50002489 پیامک کنند.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول