اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

سبد کالا به تمام اقشار جامعه اختصاص یابد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اختصاص سبد کالا به افراد سازماندهی نشده توسط ادارات و نهادها، گفت: سبد کالا به همه اقشار جامعه اختصاص یابد.

سبد کالا به تمام اقشار جامعه اختصاص یابد

کمال علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای اختصاص سبد کالا به مردم، گفت: سال گذشته دولت به همه مردم 90 تا 100 هزار تومان عیدانه پرداخت کرده بود که به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی یک میلیون ریال و به سایر افراد 900 هزار ریال اختصاص یافته بود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت یازدهم تصمیم گرفته است تا کمک به مردم در آستانه سال نو را در قالب سبد کالا برنامه‌ریزی کند که این برنامه دارای اشکال است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سبد کالا تنها به افرادی اختصاص می‌یابد که توسط سازمان‌ها و ادارات و نهادها معرفی شده‌اند و بقیه افراد لحاظ نشده‌اند.

وی به اقشار و گروه‌هایی که در لیست دریافت سبد کالاها قرار ندارند اشاره کرد و گفت: کارگران فصلی، کشاورزان و قشر عظیمی که بیکار هستند در جمع دریافت‌کنندگان سبد کالا قرار ندارند.

علیپور خواستار جبران عدم تعلق سبد کالا به افراد مختلف شد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای اختصاص سبد کالا به همه اقشار جامعه برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول