اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

100 هزار سرپرست خانوار در قم سبد کالا دریافت می‌کنند

معاون داخلی بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: حدود 100 هزار سرپرست خانوار در قم سبد کالا دریافت خواهند کرد.

100 هزار سرپرست خانوار در قم سبد کالا دریافت می‌کنند

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اعلام آمادگی استان قم در توزیع سبد کالا به گروه‌های هدف اظهار کرد: در گام نخست فروشگاه‌هایی که سبد کالا در آن عرضه خواهد شد، شناسایی و مشخص می‌شوند.

وی افزود: در این راستا 40 فروشگاه، فرهنگیان، اتکا و تعاونی‌های گوناگون که اعلام آمادگی کردند و مجهز به صندوق مکانیزه هستند می‌توانند نسبت به توزیع سبد کالا اقدام کنند.

معاون داخلی بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: این سبد کالا به وسیله بن یا بن کارت به کارمندان ادارات دولتی، کارگران اداره کل رفاه و تامین اجتماعی، روزنامه‌نگاران و جامعه کارگری و دانشجویان متاهل داده خواهد شد.

وی با اشاره به کالاهایی که در این سبد قرار می‌گیرد، بیان داشت: یک‌کیلو و 800 گرم تخم مرغ ، یک کیلو و 800 گرم روغن، 10 کیلو برنج و چهار کیلو مرغ به همراه 800 گرم پنیر به هر خانواده به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

محمدی‌چهر اضافه کرد: براساس اعلام دولت این سبد کالا در دو نوبت بین خانواده‌ها تا پیش از عید توزیع می‌شود.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای توزیع سبد کالا از تهران صورت می‌گیرد، حدود 100 هزار سرپرست خانوار در قم سبد کالا دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/78005/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول