اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران اعلام کرد

قرار گرفتن برنج شمال در سبدهای کالایی آینده

استاندار مازندران گفت: هر چند در سبد کالایی که دولت می‌خواهد بین مردم توزیع کند برنج هندی در نظر گرفته شده ولی در سبدهای بعدی خانوار برنج شمال کشور قرار می‌گیرد.

قرار گرفتن برنج شمال در سبدهای کالایی آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ربیع فلاح‌جلودار سه‌شنبه شب در نشست هم‌اندیشی استاندار مازندران و مجمع هم‌اندیشان صنعت و معدن به میزبانی آمل اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در دو جبهه داخلی و خارجی کار خود را با حضور نیروهای ارزشمند و با تجربه آغاز کرده است.

وی گفت: تصمیم‌گیری‌ها در این دولت با درایت و تدبیر است و ثبات و امنیت در دل مردم ایجاد امید کرده است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تورم در حال کاهش است، ادامه داد: دولت برای سال 93 نیز یک بودجه واقعی در نظر دارد.

فلاح‌جلودار با بیان اینکه مازندران با توجه به کمبودهای متعدد در تمام زمینه‌ها ضریب خود را افزایش داده است، گفت: در بخش ردیف بودجه، بودجه‌های متعارف هر سال و صندوق توسعه ملی در بودجه آینده برای مازندران نگاه ویژه‌ای داریم.

استاندار مازندران تصریح کرد: فاینانس ما که حدود 30 میلیارد دلار سرمایه در گردش ما در کشور چین است عملا استفاده آن در داخل کشور مقدور نیست ولی در زمینه سد هراز و کانال آبی چالوس نگاه ما با توجه به فاینانس است.

این مسئول تاکید کرد: در بخش کشاورزی هم درد مضاعفی بر دردهای استان می‌بینیم هرچند در سبد کالایی که دولت می‌خواهد بین مردم توزیع کند برنج هندی در نظر گرفته شد ولی با توجه به پیگیری‌های لازم در سبدهای بعدی خانوار که از سوی دولت اختصاص می‌یابد برنج شمال قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: علاوه بر فروش برنج در فروش مرکبات نیز با مشکل روبه‌رو هستیم.

فلاح‌جلودار با تاکید بر اینکه امکانات بسیار خوبی در داخل استان فراهم است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم می‌توانیم استان را متحول کنیم.

وی در مورد صحبت با بانک‌ها مبنی بر تعامل بیشتر با تولیدکنندگان گفت: با بانک‌ها مذاکرات متعددی داشتیم و آنها را به میز مذاکره آوردیم البته آنها نیز اعلام آمادگی کردند تا معوقات تسهیل شود.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول