اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

توزیع سبد کالا در بین 560 هزار خانوار گیلانی

استاندار گیلان از توزیع سبد کالا دولت در بین بالغ بر560 هزار خانوار گیلانی از اول بهمن ماه امسال خبر داد.

توزیع سبد کالا در بین 560 هزار خانوار گیلانی

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمد علی نجفی عصر امروز در جمع مدیران و مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فارابی صومعه‌سرا، نفاق و دو رویی را از اهداف شوم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: حربه‌های نفاق گرایانه دشمنان موجب ایجاد هرج و مرج و مشکلات فراوانی در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و ... شده که تاکنون در ایران کارساز نبوده است.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایش‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره اهمیت دشمن‌شناسی تصریح کرد: حساسیت رهنمودهای امام راحل اکنون بیش از گذشته خود را نمایان کرده است.

وی به عمکرد 13 ماهه «میرزا حسینعلی‌زاده» فرماندار پیشین صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: حسینعلی‌زاده مرد اخلاق‌مدار و با معرفتی بود و به ویژه در دوران بحران سیل اخیر در صومعه‌سرا تدابیر خوب و کارساز ارائه کرد.

 *شعله‌های امید در گیلان برافروخته شود/فرمانداران گیلان توسعه‌گرا باشند

نجفی با بیان اینکه حداقل‌های مدیریتی در هر ارگان مدیریتی باید رعایت شود، متذکر شد: عملکردهای غیر اخلاقی و غیر ارزشی در حوزه مدیریتی گیلان جایگاهی ندارد.

وی، انتظار مردم از مسئولان و مدیران را فراتر از ارائه پاک‌دستی و تلاش صادقانه عنوان کرد.

این مسئول تأکید کرد: شعله‌های امید در حوزه اشتغال، ایجاد معیشت، فرهنگ برتر و ... باید در گیلان برافروخته شود.

وی با اشاره به وضعیت ذخایر و خزانه کشور بیش از دولت تدبیر و امید اظهار کرد: منابع کشور پیش از این حتی قادر به پرداخت حداقل‌های حقوقی یک کارمند هم نبود اما تمام موانع و سختی‌های پیشروی دولت فعلی با امید به آینده و تدبیر در حال بررسی و برطرف شدن است.

نجفی ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار را وظیفه مسئولان و مدیران گیلان دانست و یادآور شد: وضعیت اشتغال و اقتصاد گیلان باید ریشه‌ای برطرف شود.

وی با اشاره به وظایف فرمانداران در راستای برطرف شدن مشکلات ریشه‌ای در گیلان، خاطرنشان کرد: فرمانداران گیلان توسعه‌گرا باشند و مسائل اقتصادی حوزه خود را به خوبی بشناسند.

به گفته استاندار گیلان، بیکاری رکن اصلی بسیاری از بزهکاری و مشکلات اجتماعی در جامعه کنونی است.

وی صومعه‌سرا را یکی از شهرستان‌های غنی در حوزه کشاورزی و صنعتی در گیلان برشمرد که فرماندار جدید این شهرستان باید از فرصت‌ها نهایت استفاده و بهره‌برداری را داشته باشد. 

*چراغ‌های خاموش صنعت و اشتغال گیلان باید روشن شود/توزیع سبد کالای دولت در بین 560 هزار خانوار گیلانی

نجفی با تصریح بر اینکه چراغ‌های خاموش صنعت و اشتغال گیلان باید روشن شود، ادامه داد: صنعت، اشتغال و اقتصاد گیلان نیازمند تدبیر، فهم و درک بیشتری است.

وی از توزیع سبد کالایی خانوار های گیلان خبر داد و افزود: نخستین سبد کالای دولت از اول بهمن امسال بین خانوارها توزیع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این سبد کالایی در بین بالغ بر 560 هزار خانوار گیلانی از قشرهای مختلف واجد شرایط توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف دولت در راستای خدمات‌رسانی به مردم نیازمند تعامل، همکاری و اندیشه پویای همه خادمان است، اضافه کرد: ادامه زندگی مردم به برخی مشکلات گره خورده است که جز با تدبیر و تعامل قابل باز کردن نیست. 

*«غلامحسین رجبی» فرماندار جدید صومعه‌سرا شد

به گزارش فارس، امروز «غلامحسین رجبی» به عنوان فرماندار جدید صومعه‌سرا معرفی و از تلاش بیش از 13 ماهه «میرزا حسینعلی‌زاده» فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

رجبی پیش از این فرماندار رودبار بود و معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان، معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار رشت و مسئول دبیرخانه شورای تأمین استان از جمله سوابق فعالیت وی محسوب می‌شود.

حسینعلی‌زاده نیز پس از خدمت در سمت فرماندار شهرستان‌های تالش و صومعه‌سرا از وزارت کشور خداحافظی کرد و به وزارت آموزش و پرورش بازگشت.

انتهای پیام/83001/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول