اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس مطرح کرد

ضرورت راه‌‌اندازی بیمارستان تاکستان

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای رفع مشکلات مردم تاکستان اتمام راه‌‌اندازی بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

ضرورت راه‌‌اندازی بیمارستان تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رجب رحمانی در جلسه هم‌اندیشی با فعالان مسکن و حمل‌ونقل که شامگاه پنجشنبه در باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح نشدن بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان مشکلات بی‌شماری را برای مردم این شهرستان به وجود آورده است.

وی ادامه داد: مردم آوج و آبگرم برای درمان به یک بیمارستان در غرب استان قزوین می‌روند که در صورت دیر افتتاح شدن بیمارستان یاد شده این مشکلات افزایش می‌یابد بر این اساس باید در راه‌اندازی آن اقدامات و توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

این مسئول به انتقال راه‌آهن به تاکستان اشاره کرد و گفت: مطالعات این طرح انجام و ردیف بودجه مشخص شده و تحقق این مهم نیز از خواسته‌های مجلس چهارم و پنجم بوده که با بودجه اعتباری کمی می‌توان دو خط شدن این راه‌آهن را انجام داد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های تاکستان، نرجه و اسفرورین با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، بیان کرد: سیمای شهری شهرستان تاکستان نامطلوب است که با اصلاح طرح جامع تفصیلی این شهر می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

رحمانی به راه اصلی ضیاء‌آباد اشاره کرد و گفت: اقدامات برای بهره‌برداری از این راه در حساب 20011 در نظر گرفته شده و سال گذشته 7 میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق پیش‌بینی شده بود که به دلیل مشکلاتی تخصیص پیدا نکرد که باید برای تخصیص آن تصمیمات لازم اتخاذ شود.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با اصلاح طرح تفصیلی می‌توان اجازه ساخت ساختمان‌های بلند مرتبه در شهرستان تاکستان داد و همچنین مشکلات بافت‌های فرسوده این شهرستان را برطرف کرد.

این مسئول ابراز داشت: باید اعتبارات مورد نیاز بخش راه‌ها تأمین شود چراکه با تحقق این مهم می‌توان سرعت اجرایی طرح‌ها را افزایش داد.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به حمل و نقل درون شهری توجه ویژه‌ای کرد، خاطرنشان کرد: کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش سلامت مسافران در گرو این مهم است.

انتهای پیام/77009/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول