اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه تاکستان خبر داد

آمادگی راهداران برای بازگشایی محورهای تاکستان

رئیس اداره راه و شهرسازی تاکستان از آمادگی راهداران برای بازگشایی محورهای تاکستان خبر داد و گفت: 150 تن نمک‌پاشی و ماسه‌ریزی در جاده‌های تاکستان تاکنون صورت گرفته است.

آمادگی راهداران برای بازگشایی محورهای تاکستان

نبی‌الله آذربایجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به تجهیزات راهداری تاکستان برای ایام برف و کولاک در محورهای این شهرستان، اظهار داشت: 22 دستگاه برف‌روب و نمک پاش جزو تجهیزات راهداری تاکستان است و این تجهیزات در این ایام به کار گرفته می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان ابراز داشت: راهدارخانه‌های خرمدشت، اداره مرکزی و قره‌باغ نیز در تاکستان آماده پاسخگویی هستند و انبار ماسه نمک شهرستان نیز تجهیز کامل است.

وی از آمادگی 50 نفر از راهداران برای امداد رسانی در برف و کولاک خبر داد و ابراز داشت: براساس گزارش‌های هواشناسی دامنه بارش‌های زمستانی در شهرستان تاکستان وجود داشته و راهداران آماده انجام خدمت در زمان نیاز هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان عنوان کرد: همچنین حجم نمک پاشی راه‌های تاکستان در روزهای گذشته 150 تن بوده است.

این مسئول متذکر شد: این میزان نمک پاشی در سطح جاده قدیم تاکستان به قزوین، اتوبان تاکستان به زنجان، تاکستان به ابهر و ضیاء آباد، تاکستان به خرمدشت و تاکستان به اسفرورین صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان با اشاره به ضرورت گسترش راه‌های مواصلاتی شهرستان تاکستان، اذعان داشت: انتظار می‌رود تا رانندگان ضمن توجه به علایم و رعایت قوانین در ایام برفی زمینه را برای سفر ایمن و دقیق فراهم کنند.

انتهای پیام/77005/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول