اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

استاندار کرمانشاه از مدیران معتدل و معتقد به ولایت استفاده می‌کند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: تا آن‌جایی‌که اطلاع داریم، استاندار کرمانشاه بنا دارد از مدیران معتدل، کارآمد و معتقد به ولایت و رهبری استفاده کند.

استاندار کرمانشاه از مدیران معتدل و معتقد به ولایت استفاده می‌کند

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تغییرات مدیران یکی از موضوعاتی است که با تغییر استانداران امری طبیعی است.

حسینی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان نظارتی و دفاع از حقوق مردم است، تاکید کرد: نباید از تغییر مدیران نگران شویم، چراکه ما ابزار نظارتی خود را در دست داریم.

وی با اشاره به غیربومی بودن استاندار کرمانشاه، تصریح کرد: استاندار کرمانشاه یک فرد غیربومی و البته باتجربه است و با کسی خصومت شخصی ندارد.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، عوض کردن مدیران و فرمانداران ضعیف و ناکارآمد حق طبیعی استاندار است.

حسینی ادامه داد: باید از مدیران متعهد، متخصص، معتقد به نظام و ولایت و باتجربه استفاده شود و در این راستا از تغییرات حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: هر تغییری که موجب پیشرفت کارها و استان شود، حتی اگر در حوزه انتخابیه من باشد به نفع مردم است.

وی خاطرنشان کرد: تا آن‌جایی‌که اطلاع داریم، استاندار کرمانشاه بنا دارد از مدیران معتدل، کارآمد و معتقد به ولایت و رهبری استفاده کند.

به گفته حسینی، توقع مردم نیز همین است که از دامن زدن به تندروی‌ها و سیاست‌زدگی‌ها پرهیز شود و مسئولان برای خدمت به مردم و پیشرفت استان تلاش کنند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول