اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس هشدار داد

حذف نیروهای انقلابی و میدان دادن به فعالین فتنه در عرصه مدیران میانی

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده‌ها حاکی از وقوع سونامی تغییرات در استان کرمانشاه بوده و اینکه نیروهای انقلابی قرار است با داس بی‌تدبیری درو شوند.

حذف نیروهای انقلابی و میدان دادن به فعالین فتنه در عرصه مدیران میانی

علی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: شنیده‌ها حاکی از وقوع سونامی تغییرات در استان کرمانشاه بوده و اینکه نیروهای انقلابی قرار است با داس بی‌تدبیری درو شوند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این وضعیت تغییرات به صلاح مردم، وحدت موجود و فضای سیاسی استان نیست و به استاندار کرمانشاه هشدار جدی می‌دهیم.

وی با هشدار به وزیر کشور، خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بی‌تعارف و به‌ سرعت وزیر کشور را استیضاح خواهیم کرد.

جلیلیان با بیان اینکه ما نماینده تمام مردم و همه طیف‌ها هستیم، بیان داشت: هیچ وابستگی به حزب و جناحی نداشته و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اجازه و قدرت نظارت در کار دولت را دارند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: اسامی افرادی که برای تصدی پست‌ها در استان کرمانشاه مطرح شده غالبا شامل کسانی است که در جریان فتنه 88 نقش داشته‌اند.

وی چنین افرادی را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی پست‌ در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و به استاندار کرمانشاه توصیه کرد که با تعقل، تدبر و اعتدال از نیروهای متخصص استفاده کرده و از دامن زدن به جریانات تندرو خودداری کند.

انتهای پیام/2700/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول