اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت کرمانشاه در بازدید از خبرگزاری فارس:

تشکیل کارگروه‌های اصلاح ساختارهای تجارت براساس تاکیدات استاندار کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با تأکیدات فراوان استاندار کرمانشاه برای گسترش صادرات، در حال حاضر کارگروه‌ها و کمیته‌هایی برای بررسی و اصلاح ساختارهای تجارت تشکیل شده است.

تشکیل کارگروه‌های اصلاح ساختارهای تجارت براساس تاکیدات استاندار کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی بعد از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه اظهار داشت: با تأکیدات فراوان استاندار کرمانشاه برای گسترش صادرات، در حال حاضر کارگروه‌ها و کمیته‌هایی برای بررسی و اصلاح ساختارهای تجارت تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، تأکید کرد: این نکته اهمیت دارد که همه فضا را برای کار اقتصادی سالم فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه کارخانه‌ها و ایجاد اشتغال نیازمند ایجاد فضای آرام و باامنیت است، خاطرنشان کرد: انتقادهای به‌جا موجب اصلاح مسیر و هدایت مدیران به کانال‌های درست در راستای انجام وظایف خود می‌شود.

این مسئول با اشاره به صادرات سه میلیارد دلاری استان کرمانشاه، افزود: افزایش صادرات زمینه ایجاد ارزش افزوده و اشتغال در کشور را به‌همراه داشته و زمینه افزایش قدرت سیاسی و اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نگاه استاندار کرمانشاه به مباحث اقتصادی، صنعت، تجارت، صادرات و تولید یک نگاه مفید و دقیق است، بیان داشت: با برگزاری جلسات مستمر و با حضور مدیر ارشد استان بی‌شک بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و تلاش می‌‌کنیم تولید در استان رونق بگیرد.

شاهمرادی خبرگزاری فارس را یک خبرگزاری موثق و دارای دیدگاه و نگاه مثبت به مسائل خواند و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت خواستار تعامل، ارتباط و پی‌گیری بیشتر با رسانه‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه انتقادات و پیشنهادت باید به‌سمت بهبود باشد، بیان داشت: رسانه‌ها با منعکس کردن قابلیت‌ها و شاخص کردن نقاط مثبت در زمینه صنعتی شدن استان می توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.

شاهمرادی تصریح کرد: با کمک رسانه‌ها، باید جایگاه فعلی استان را به موقعیت بهتری برسانیم و با یک حرکت رو به جلو دغدغه اشتغال را از افراد بگیریم.

انتهای پیام/2700/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول