اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تشکل‌های زیست‌ محیطی برای احیای رود بشار و تپه استانداری چاره‌اندیشی کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکل‌های زیست‌ محیطی برای نجات رود بشار و احیای تپه استانداری چاره‌اندیشی کنند.

تشکل‌های زیست‌ محیطی برای احیای رود بشار و تپه استانداری چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی دوشنبه شب در دیدار با دبیران تشکل‌های مردم‌نهاد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اکنون بیش از هر زمان به حضور تشکل‌های مردم‌نهاد در موضوعات زیست محیطی نیاز داریم، اظهار کرد: باید به آنچه که استان نیاز دارد و اولویت واقعی کهگیلویه و بویراحمد است، پرداخت.

وی گفت: باید به جای توجه به بحث‌های فرعی همچون عزل و نصب‌ها و این چنین موضوعاتی که اولویت استان نیست به موضوعاتی بپردازیم که برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد نیاز است.

وی با توصیه به دبیران سمن‌ها برای وارد نشدن به موضوعات فرعی که دردی از استان را دوا نمی‌کنند، تصریح کرد: اکنون در زمینه مشکلات زیست محیطی مشکلات زیادی هست که باید به آن‌ها توجه شود.

خادمی گفت: پرداختن به موضوعاتی همچون سرنوشت رود بشار، تپه مخروبه استانداری، سرنوشت پارک جنگلی یاسوج و یا حمایت از حیات وحش اولویت تشکل‌های مردم‌نهاد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عقب ماندگی تاریخی استان از موضوعی به نام فامیل‌بازی در این استان سخن به میان آورد و گفت: این گونه ارتباطات به استان ضربه وارد می‌کند.

خادمی فردگرایی را یکی دیگر از مشکلات پیش روی توسعه کهگیلویه و بویراحمد نام برد و گفت: باید با هم بودن و کنار هم کار کردن را بهتر و بیشتر بیاموزیم.

انتهای پیام/2571/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول