اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی اداره کل محیط زیست استان زنجان:

همیاران محیط زیست از هرگونه برخورد با متخلفان خودداری کنند

معاون فنی اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: همیاران محیط زیست از هرگونه برخوردی با متخلفان در زمینه تخلفات زیست محیطی خودداری کنند.

همیاران محیط زیست از هرگونه برخورد با متخلفان خودداری کنند

تورج قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به هدف جذب همیاران محیط زیست در استان اظهار داشت: گزارش تخلفات محیط زیستی توسط همیاران به اداره کل محیط زیست از جمله مهم‌ترین اهداف جذب همیاران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تخلفات محیط زیستی خاطرنشان کرد: از جمله تخلفات محیط زیستی می‌توان به شکار و آلوده کردن محیط زیست اشاره کرد.

معاون فنی اداره کل محیط زیست استان زنجان ادامه داد: افرادی که با عنوان همیاران محیط زیست با این اداره کل همکاری دارند در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی نسبت به گزارش این تخلفات اقدام می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه همیاران محیط زیست باید از هرگونه برخورد با متخلفان خودداری کنند، تاکید کرد: این همیاران فقط در زمینه گزارش‌دهی همکاری لازم را با اداره کل محیط زیست دارند.

این مسئول یادآور شد: همیاران محیط زیست دارای کارت همیاری هستند که نشان دهنده همکاری این افراد با اداره کل محیط زیست است.

وی افزود: بعد از گزارش دهی همیاران محیط زیست از تخلفات صورت گرفته، ماموران محیط زیست نسبت به برخورد با متخلفان اقدام می‌کنند.

معاون فنی اداره کل محیط زیست استان زنجان عنوان کرد: دوستداران و علاقه‌مندان به محیط زیست در صورت تمایل به همکاری با عنوان همیار محیط زیست با این اداره کل باید دارای شرایط ویژه‌ای باشند.

قاسمی به شرایط همیاران محیط زیست اشاره کرد و اذعان داشت: نداشتن تخلفات محیط زیستی، مورد تایید قرار گرفتن توسط شورای روستا و واحدهای شهرستانی و در نهایت تایید اداره کل محیط زیست از جمله این شرایط به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه امسال 10 کارت همیار محیط زیست در استان صادر شده متذکر شد: در سال‌های اخیر این کارت‌ها توسط سازمان محیط زیست صادر می‌شود که به دلیل طولانی شدن مراحل صدور کارت، تعداد این کارت ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/2308/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول