اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کامیاران:

زمینه سرمایه‌گذاری در کامیاران فراهم است

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران گفت: زمینه سرمایه‌گذاری در کامیاران فراهم است.

زمینه سرمایه‌گذاری در کامیاران فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، منصور ولی‌ئی دوشنبه‌شب در جلسه ماهانه دهیاران شهرستان کامیاران با گرامیداشت آغاز ماه بهمن به عنوان ماه پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که مهم‌ترین دغدغه در کردستان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است، اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاران لازمه حذف بیکاری است و در صورتی که مسئولان امر همت نمایند، زمینه‌های آن در شهرستان فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اصلی در جذب سرمایه‌گذاران غیربومی ایجاد امنیت پایدار در منطقه است که به حمد الهی امروزه شاهد بالاترین میزان امنیت در منطقه هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران با اشاره به سیاه‌نمایی استکبار جهانی و بزرگ جلوه‌ دادن مشکلات کوچک به ویژه در مناطق کم‌برخوردار اذعان داشت: ما به عنوان مسئولان باید به نحوی عمل کنیم که کمترین بهانه را برای سوءاستفاده دشمنان ایجاد نکنیم.

ولی‌ئی متذکر شد: جلب رضایت مردم بیشترین خدمت به نظام اسلامی است، چراکه رضایتمندی مردم سبب می‌شود راه سوءاستفاده دشمنان بسته شود.

وی به وظیفه دهیاران در خدمت به مردم اشاره کرد و ابراز داشت: دهیاران به عنوان نمایندگان دستگاه مجری باید به نحوی در روستاها خدمت کنند که کمترین نارضایتی پیش نیاید.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران عنوان کرد: با توجه به اینکه در 27 روستا از 75 روستای بخش مرکزی دهیاری فعال داریم، لذا تلاش ما و ادارات ذیربط بر این است تا علاوه بر فعال شدن دهیاری در سایر روستاهای شهرستان، خدمات‌دهی آنها نیز افزایش یابد.

ولی‌ئی با مخاطب قراردادن دهیاران، متذکر شد: از آنجایی که نخبگان می‌توانند موثر واقع شوند، دهیاران می‌توانند این افراد را شناسایی و برای حمایت از این افراد به دستگاه‌های دولتی و سپاه معرفی نمایند.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران، بحث مواد مخدر را یکی از دغدغه‌های مهم شهرستان دانست و گفت: سپاه و نیروی انتظامی در راستای ریشه‌کن کردن این معضل از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی در پایان عنوان داشت: در صورت لزوم از توان بسیج برای رفع این معضل اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/79018/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول