اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

کردستان ظرفیت عظیمی برای سرمایه‌گذاری در قایقرانی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: رشته ورزشی قایقرانی در سطح استان قابل سرمایه‌گذاری است و می‌توانیم صاحب عناوین کشوری و آسیایی شویم.

کردستان ظرفیت عظیمی برای سرمایه‌گذاری در قایقرانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان کردستان اظهار داشت: قایقرانی در کردستان دارای پیشینه قدیمی و قابل بحثی است.

وی افزود: این رشته در سطح استان کردستان قابل سرمایه‌گذاری است و در آب‌های خروشان و آب‌های آرام می‌توانیم صاحب عناوین کشوری و آسیایی شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: در رشته آب‌های خروشان در شهرستان‌های سروآباد و بانه می‌توان پایگاه ایجاد کرد.

جولایی با بیان اینکه کردستان در رشته آب‌های آرام دارای ظرفیت بالایی در کشور است تصریح کرد: به همین دلیل در شهرستان مریوان پایگاه کوچکی را زده‌ایم.

وی افزود: در شهرستان سنندج و در سد وحدت و همچنین در شهرهای دیگر سدهایی وجود دارند که می‌توانند پایگاه استعدادیابی خوبی باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به وجود 120 ورزشکار در این رشته، گفت: در شهرهای مریوان و سقز و سنندج و قروه هیئت‌های فعالی وجود دارند.

جولایی با بیان اینکه قرار است در شهرستان‌های بیجار و کامیاران نیز استارت راه‌اندازی هیئت این ورزش زده شود گفت: امیدواریم با انتخاب اسراری این روند ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه کاظمی رئیس هیئت قایقرانی بیجار با بیان اینکه کارخانه‌های مهمی در این شهر وجود دارند اظهار کرد: این واحدها می‌توانند کمک و اسپانسر برای ورزش استان باشند.

رئیس هیئت قایقرانی بیجار با بیان اینکه تاکنون توجهی به شهرستان‌ها نشده است تصریح کرد: امیدواریم رئیس جدید به قول‌های خود عمل کند.

همچنین جلیل شریفی رئیس هیئت قایقرانی سقز با بیان اینکه علاقه‌مندان قایقرانی در این شهرستان فراوان هستند گفت: قایق و پارو کمبودی است که با آن دست به گریبان هستیم.

کوثری رئیس هیئت قایقرانی قروه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه استعدادیابی باید در آموزش و پرورش انجام شود تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این راستا باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قایقرانان ما پاروزنان خوبی هستند تصریح کرد: قروه دارای ظرفیت مناسبی در رشته‌های مختلف این ورزش است.

کوثری در پایان خواستار راه‌اندازی سایت ویژه هیئت قایقرانی کردستان شد.

انتهای پیام/79012/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول