اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی آذربایجان‌شرقی خبر داد

جذب 50 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: در 10 ماه سال 1392 بالغ بر 50 میلیون دلار سرمایه خارجی در آذربایجان‌شرقی جذب شده و در نزد سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به ثبت رسیده است.

جذب 50 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی تاکنون برای 3 طرح سرمایه‌گذاری خارجی استان از طریق سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران مجوز سرمایه‌گذاری اخذ کرده است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل؛ استخراج و بهره‌برداری از سنگ مس و تولید کنسانتره، طرح چوب و رنگرزی پارچه و منسوجات و طرح تولید مصالح ساختمانی شیمیایی است که سرمایه‌گذاران آن از سه کشور خارجی هستند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: مجوز سرمایه‌گذاری خارجی طرح تولید مقاطع فولادی و میلگرد با حجم سرمایه‌گذاری 18 میلیون دلاری در مرحله امضاء از سوی مرجع نهایی است، انتظار می‌رود تا پایان سال‌جاری شاهد افزایش آمارهای سرمایه‌گذاری در تعداد طرح‌ها و مبالغ سرمایه‌گذاری باشیم.

انتهای پیام/60002/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول