اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته سوم فوتبال

ایرانجوان خورموج در خانه مغلوب ذوب‌آهن نوین اصفهان شد

در ادامه مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال، تیم ایرانجوان خورموج با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود ذوب‌آهن نوین اصفهان شد.

ایرانجوان خورموج در خانه مغلوب ذوب‌آهن نوین اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عصر امروز تیم فوتبال ایرانجوان خورموج در ادامه مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال متحمل شکست سنگین در خانه شد.

در این دیدار که در استادیوم تختی خورموج به قضاوت امین قشقایی‌پور و کمک‌های محمد دورفشان و مازیار معتمدنیار برگزار شد، در نیمه اول سه گل در پی داشت.

گل اول را تیم ذوب‌آهن نوین با ضربه زیبای سعید دشتستانی در دقیقه 10 وارد دروازه ایرانجوان خورموج کرد. دومین گل تیم میهمان در دقیقه 17 باز هم توسط سعید دشتستانی که متولد شهرستان دشتستان بوشهر است، وارد دروازه تیم ایرانجوان خورموج شد.

ایرانجوان خورموج با استفاده از جناحین حمله را در دستور کار قرار داد که موفق شد یک پنالتی به ‌دست آورد که مهدی جمالی در دقیقه 39 بازی با ضربه دقیق توپ را به تور دروازه ذوب‌آهن اصفهان چسباند تا نتیجه را به حداقل برساند.

با شروع نیمه دوم بازی تیم ایرانجوان خورموج هرچه تلاش کرد به در بسته خورد.

اما این پایان کار نبود؛ تیم ذوب‌آهن که سعی داشت تا با سه امتیاز شهر خورموج را ترک کند، بازی تأخیری را در دستورکار قرار داد و دل به ضد حمله‌ها دوخته بود و تیم ایرانجوان هم که تلاش می‌کرد تا نتیجه را عوض کند و حداقل یک امتیاز را به دست آورد، اما در یک غافلگیری این تیم حریف بود که در ضد حمله موفق شد سومین گل خود را وارد دروازه میزبان کند.

با پیروزی که تیم ذوب‌آهن به‌دست آورد به رده دوم جدول گروه خود تکیه زد و تیم ایرانجوان خورموج نیز که قهرمان نیم فصل را در کارنامه خود داشت با این شکست سنگین به رده هشتم جدول سقوط کرد.

انتهای پیام/66001/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول