اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال ایران

صدرنشینی ایرانجوان با برتری مقابل سایپای شمال تثبیت شد

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران توانست در خانه سایپای شمال را شکست دهد.

صدرنشینی ایرانجوان با برتری مقابل سایپای شمال تثبیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم‌های سایپای شمال و ایرانجوان بوشهر از هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم بوشهری به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار دو تیم سایپا و ایرانجوان بیشتر به محک زدن یکدیگر پرداختند و نتوانستند موقعیت‌های اندک گلزنی را به گل تبدیل کنند و بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار تیم ایرانجوان شروع طوفانی داشت و توانست چند موقعیت جدی گلزنی را توسط مهدی طارمی روی دروازه سایپا ایجاد کند.

در ادامه حملات پی‌در‌پی ایرانجوان، حمیدرضا سلیمانی موفق شد با ضربه کاشته‌ای که از پشت محوطه 18 قدم به کنج دروازه سایپا روانه کرده بود، گل اول این دیدار را به شکلی تماشایی به ثمر برساند و تماشاگران ایرانجوان را غرق در شادی و سرور کند.

در ادامه با وجود نفوذهای اندکی که سایپا داشت باز تیم ایرانجوان توانست نبض بازی را در دست بگیرد و به حملات زهردار خود ادامه دهد.

در کمتر از 5 دقیقه به پایان این دیدار طارمی با دروازه‌بان سایپا سعید ستاری در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه‌بان سایپا مرتکب خطای پنالتی شد و با کارت قرمز داور مواجه شد تا تیم سایپا 10 نفره شود و کارش در ادامه سخت‌تر از قبل شود.

با توجه به اینکه تیم سایپا هر سه تعویض خود را انجام داده بود مهدی طاهری درون دروازه سایپا قرار گرفت و مهدی طارمی توانست با یک ضربه دقیق و حساب شده از روی نقطه پنالتی گل دوم ایرانجوان را به ثمر برساند، در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود ایرانجوان به پایان برسد.

قضاوت این دیدار را علیرضا حیدرپناه با کمک سجاد قنبری و فرید امیدوار برعهده داشتند.

تیم ایرانجوان با این پیروزی 25 امتیازی شد تا با اختلاف 3 امتیازی نسبت به تیم نفت و گاز گچساران همچنان در صدر جدول گروه خود باقی بماند.

تیم ایرانجوان در هفته بعدی مسابقات باید در تهران به مصاف تیم پارسه یکی از تیم‌های بالانشین جدول برود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول