اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پتوی لاله اصفهان:

اشتباهات کمک داور عامل شکست مقابل ایرانجوان خورموج بود

سرمربی پتوی لاله اصفهان گفت: کمک داور با دو اشتباه موجب شد دو گل از ایرانجوان دریافت کرده و نهایتاً شکست بخوریم.

اشتباهات کمک داور عامل شکست مقابل ایرانجوان خورموج بود

علی اسلامی پس از شکست تیمش در بازی عصر روز گذشته مقابل ایرانجوان خورموج از سری مسابقات فوتبال دسته سوم کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: این برد را به تیم ایرانجوان خورموج تبریک می‌گویم و این امتیاز خوبی بود که از ما گرفت و بازی نزدیکی بود.

سرمربی تیم فوتبال پتوی لاله اصفهان افزود: شاید من اشتباه کرده باشم اما اشتباه کمک داور در اواخر نیمه دوم بازی موجب شد تیم ما دو گل دریافت کند.

وی ادامه داد: بچه‌ها بازی را رها نکردند و بازی نسبتا خوبی بود و فوتبال همین است.

اسلامی در پاسخ به اینکه چرا اکثر اوقات در ارتباط با قضاوت بازی اعتراضات شدیدی داشت، خاطرنشان کرد: داور وسط قضاوت را خوب انجام داد ولی کمک‌های او با دو پرچم اشتباه موجب شدند ما دو گل دریافت کنیم. تیم ایرانجوان خورموج تیم خوبی است و بازیکنان این تیم با هم خوب بازی می‌کنند ولی تیم ما نسبتا از نظر بدنی کم آورد.

اسلامی یادآور شد: بازی بعدی ما با بعثت کرمانشاه است و در حال حاضر در انتهای جدول هستیم و چند باخت پشت سر هم داشته‌ایم و امیدواریم بچه‌ها بیشتر همت کنند و ما هم بیشتر کار کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال پتوی لاله در پاسخ به اینکه چرا بیشتر اوقات بازی از قضاوت داوران انتقاد می‎کردید، گفت: ما چهار هفته است که همه این بازی‌ها را با سه پنالتی اشتباه  شکست می‌خوریم.

ابراهیم فتحی خاطرنشان کرد: تیم ما در مرحله اول با صلابت خاصی صعود کرد و در مرحله دوم با قرعه سختی روبرو شدیم و از چهار بازی که انجام داده‌ایم سه بازی در بیرون خانه بوده‌ است.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول