اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ایرانجوان خورموج:

کم‌تجربگی بازیکنان مانع از گلزنی بیشتر ایرانجوان خورموج شد

سرمربی ایرانجوان خورموج گفت: هر چند بازیکنان مایل به زدن گل‌های بیشتر به تیم حریف بودند اما کم‌تجربگی آنان مانع از زدن گل بیشتر به حریف شد.

کم‌تجربگی بازیکنان مانع از گلزنی بیشتر ایرانجوان خورموج شد

بهنام ابولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی در ارتباط با برد تیمش در مقابل پتوی لاله اصفهان گفت: بازی بسیار خوبی بود هر چند شناختی از تیم حریف نداشتیم ولی با تمریناتی که در طول هفته انجام داده بودیم بچه‌ها وظیفه خود را در زمین به درستی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان خورموج افزود: تیم حریف در نیمه اول برای دفاع آمده بود و با سه لایه دفاعی در مقابل ما بازی کرد هرچند چرخش توپ را داشتیم اما سرعت بازی پایین بود و نتوانستیم به گل برسیم. پس از ضربه کاشته‌ای که به گل رسیدیم دروازه تیم حریف باز شد و موفق شدیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

ابولی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم این تیم به جلو آمد و فرصت‌های زیادی نصیب تیم ما شد اما به دلیل کم‌تجربگی بازیکنان نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و دو گل روی ضد حمله خوردیم. از دو بازی که انجام داده‌ایم حداکثر امتیازها را به دست آورده‌ایم.

بهنام در پاسخ به اینکه چرا بعد از زدن گل عطش تیم برای زدن گل بیشتر می‌افتد گفت: این اتفاق نیفتاد بلکه بازیکنان تیم ما به علت کم‌تجربگی توپ را وارد دروازه حریفان نکردند.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان خورموج یادآور شد: ما گلزن نداریم با باشگاه هم صحبت کرده‌ایم و منابع مالی اجازه نمی‌داد که یک بازیکن گلزن خوب جذب کنیم و بحمدالله همین بچه‌ها روزبه روز بهترین می‌شوند.

وی ادامه داد: تیم مقابل تیم خوبی بود و تا دقیقه 44 بازی را بسته بود که ما توانستیم به گل دست پیدا کنیم و حتی تا دقیقه پایانی نیمه اول دو گل را به این تیم زدیم.

بهنام قضاوت را خوب ارزیابی کرد و گفت: داوران قضاوت خوب و بدون حاشیه‌ای داشتند.

سرپرست تیم ایرانجوان خورموج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی، گفت: بچه‌ها خوب بازی کردند ولی مشکل ما این است که بعد از زدن گل اول بی‌انگیزه می‌شوند.

حامد منفرد افزود: امروز با همت سرمربی، اعضای فنی و بازیکنان موفق شدیم دومین بازی را با دومین برد پشت سر بگذاریم و هفته پنجم نیز با تیم فوتبال مس شهر بابک در کرمان بازی خواهیم داشت.

ناظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی، گفت: بازی سالم و خوبی بود و هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

حسین دشتی‌فرد افزود: از نظر رفتاری دو تیم خوب بودند و رفتار تماشاگران رفتاری بسیار، بسیار خوب بود و هیچ‌گونه بی‌احترامی از سوی تماشاگران به وجود نیامد و من به عنوان نماینده فدراسیون از این تماشاگران تقدیر می‌کنم.

دشتی‌فرد خاطرنشان کرد: ما ناظر خیلی از بازی‌های فوتبال در کشور بوده‌ایم اما تماشاگران خورموجی با نظم بودند. هر دو تیم خود بازی کردند و خورموج مسلط‌‌‌تر بازی کرد و به حقش هم رسید.

انتهای پیام/60001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول