اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برای صعود ایرانجوان به لیگ برتر از این تیم حمایت می‌کنیم

استاندار بوشهر گفت: برای صعود ایرانجوان به لیگ برتر از این تیم حمایت می‌کنیم.

برای صعود ایرانجوان به لیگ برتر از این تیم حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی سالاری عصر امروز با حضور در تمرین تیم ایرانجوان بوشهر، گفت: هدف ما این بود که در این برهه زمانی سر تمرین ایرانجوان حاضر شده و به آنان خسته نباشید بگوییم.

وی با بیان اینکه از ایرانجوان حمایت می‌‎کنیم، افزود: دغدغه ما این است که این تیم به لیگ برتر راه پیدا کرده و مردم فوتبال دوست بوشهری را خوشحال کند.

سالاری با بیان اینکه از تیم شاهین نیز در فرصت‌های آینده حمایت می‌کنیم، متذکر شد: با مدیریت صحیح و کارآمد ایرانجوان نیز به مشکل شاهین برخورد نمی‌کند و می‌تواند هوادارانش را خوشحال کند.

استاندار بوشهر افزود: برای حل کردن وضعیت مالی باید به زیرساخت‌های اقتصادی توجه کرده چراکه به بازنگری و ترمیم احتیاج دارد.

سالاری تصریح کرد: کمک‌های نقدی که به این تیم می‌شود شاید مشکلات کنونی را حل کند اما تیم باید به فکر درآمدزایی بلند مدت باشد تا یک سری درآمدهای پایدار داشته و به باشگاه کمک شود.

وی ادامه داد: دغدغه‌ام از روز اول کمک به ایرانجوان و شاهین بوده به همین علت مسئولان را به جلسه‌ای دعوت کرده و تصمیم گرفتیم این مشکل را پیگیری و حل کنیم.

استاندار بوشهر در پایان یادآور شد: بضاعت مالی ما محدود بوده اما تا ‌آنجا که در توان داریم به ایرانجوان کمک کرده تا شاهد لیگ برتری شدنش در سال آینده باشیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول