اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مفتی اعظم تونس در دیدار با آیت‌الله نوری‌ همدانی:

پرده توطئه استکبار علیه ایران کنار زده شود

مفتی اعظم تونس گفت: باید پرده توطئه استکبار علیه ایران برداشته شود و مردم دنیا واقعیت‌ها را مشاهده کنند زیرا استکبار، انقلاب ایران را طوری دیگر نشان می‌دهد.

پرده توطئه استکبار علیه ایران کنار زده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمده سعید ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به سفر به ایران گفت:‌ با سفر به این کشور واقعیت‌ها را مشاهده کردیم و بسیاری از بدگمانی‌ها از ذهن ما پاک شد.

وی ادامه داد: احترام،‌ حضور مردم در مساجد و عبادتگاه‌ها از جمله اموری بود که با چشم خود مشاهده کردیم و به این باور رسیدیم.

مفتی اعظم تونس یادآور شد: از دیدگاه ما نخستین انقلاب، انقلاب اسلامی ایران است که در چارچوب اسلامی واقع شده و این امر را مشاهده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استکبار با تبلیغات چهره ایران را مشوش کرده و این طور مطرح می‌کنند که انقلاب ایران افراطی است در حالی که اکنون در این انقلاب تحرک،‌ فعالیت و شکوفایی مشاهده می‌شود.

سعید تاکید کرد: باید پرده از این غبار برداشته شود و مردم دنیا واقعیت‌ها را مشاهده کنند زیرا استکبار، انقلاب ایران را طوری دیگر نشان می‌دهد.

وی درخواست کرد که فضایی ایجاد شود تا مردم بتوانند از نزدیک واقعیت‌های ایران را مشاهده کنند.

مفتی اعظم تونس عنوان کرد:‌ انقلاب‌هایی در کشورهای تونس و لیبی روی داده و اکنون استکبار در حال دست‌اندازی به این کشورهاست تا مردم و انقلاب آن‌ها را خراب کند و این امور برای ما روشن شده است.

وی با اشاره به اقدامات استکبار در کشورهای اسلامی گفت: جوانان زیادی هستند که پول‌هایی را دریافت می‌کنند تا در این کشورها فتنه‌انگیزی کنند.

سعید یادآور شد: بحث تکفیر بزرگترین خطر و سمی است که در جوامع اسلامی ایجاد شده و منشا آن را می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته هر حرکت انقلابی می‌خواست شکل بگیرد مردم را می‌ترساندند و می‌گفتند که فکر خمینی است در حالی که اکنون مردم فهمیدند که فکر وهابی و سلفی برای جامعه سم است.

انتهای پیام/78003/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول