اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مسلمانان در مقابل توطئه‌های استکبار وحدت داشته باشند

امام جمعه بوشهر گفت: مسلمانان در مقابل توطئه‌های استکبار و دشمنان اسلام وحدت خود را از دست ندهند.

مسلمانان در مقابل توطئه‌های استکبار وحدت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر عملیات تروریستی در عراق و لبنان را محکوم کرد و اظهار داشت: عملیات‌های تروریستی توطئه امریکا و جهان سلطه است بنابراین مسلمانان وحدت خود را از دست ندهند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به فرا رسیدن 27 دی ماه، سالروز شهادت شهیدان نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر، نقش فداییان اسلام در پیروزی انقلاب اسلامی را بارز دانست و گفت: این شهیدان با هدایت‌های روحانیت همچون مرحوم آیت‌الله کاشانی در ظلمات استبدادی قیام و خورشید انقلاب را روشن کردند که ثمره آن انقلاب اسلامی شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر یکی از مهم‌ترین آموزهای نبوی را وحدت دانست و تصریح کرد: حضرت امام صادق(ع) وحدت مسلمانان را در سایه اسلام، ولایت می‌داند به گونه‌ای که در دوران رسول گرامی اسلام(ص) همه طیف‌ها و گروه‌ها زیر چتر پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) هدایت می‌شدند.

صفایی بوشهری بیان کرد: سبک زندگی اسلامی بر آموزه‌های نبوی یکی از درس‌های امام جعفر صادق(ع) است که مسلمانان باید این سبک را در عرصه زندگی خود به کار بگیرند.

وی گفت: اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران باید با یک برنامه‌ریزی علمی جامع در تمامی عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مدت خدمتشان طرح‌ها را با اصول به پیش ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر این اینکه شهرها نیاز به یک مدیریت جهادی دارند، افزود: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی باید از این فرصت که نصیب‌شان شده استفاده کنند و پیشرفت و توسعه شهری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی راه‌اندازی مرکز طراحی، برنامه‌ریزی و توسعه در شوراها و شهرداری‌ها را یک ضرورت دانست و گفت: شوراهای اسلامی و شهرداران متولی توسعه شهری هستند و راه‌اندازی مرکز طراحی‌، برنامه‌ریزی و توسعه و پیشرفت شهری در اولویت متولیان شهرهاست.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر زیباسازی چهره شهرها ابراز کرد: شهرداران با یک برنامه جامعه‌نگری سیاسی و روانشناسی ویژه، برگرفته از زیست بوم شهری، منطقه خود را زیبا ترسیم و در خور شان مردم طراحی و بسازند.

انتهای پیام/66006/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول