اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

فرقه‌سازی برنامه استکبار برای تضعیف اتحاد مسلمانان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: فرقه‌سازی و حمایت از گروه‌های تندرو با هدف تضعیف و حذف اتحاد در بین مسلمانان از سوی دشمنان دنبال می‌شود.

فرقه‌سازی برنامه استکبار برای تضعیف اتحاد مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان ظهر امروز در یادواره شهدای 28 دی‌ماه 65 سنندج که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: همه نظام‌های سیاسی دنیا تلاش می‌کنند که در حوزه‌های مختلف قدرت به دست آورند.

وی گفت: قدرت برای نظام‌های سیاسی می‌تواند در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی، علمی، رهبری و پشتوانه مردمی باشد.

حیدریان با بیان اینکه هدف نظام‌های سیاسی از کسب این قدرت‌ها ارتقا امنیت ملی و دفاع ملی است، گفت: هر کدام از نظام‌های سیاسی در کل از منابع ملی خود تعریف خاصی دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: منافعی که نظام امپریالیستی برای خود تعریف می‌کند بسیار گسترده و بدون حد و حدود است.

حیدریان بیان کرد: منافع استکباری تعریفش در یک چارچوب مشخص که برای سایر نظام‌های سیاسی تعریف شده نمی‌گنجد.

وی خاطرنشان کرد: عدم نداشتن چارچوب مشخص در منافع ملی جنگ علیه کشورهای مختلف را برای جهان استکبار تسهیل کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه منافع ملی که نظام استکبار برای خود تعریف نمود جز با پایمال کردن حقوق دیگران محقق نمی‌شود، گفت: بعد از پیروزی انقلاب منافعی را که نظام سلطه در کشور ایران حق مسلم خود می‌دانست به صورت کامل به ملت بازگردانده شد.

حیدریان افزود: نظام سیاسی ایران قبل از پیروزی انقلاب به دلیل بی‌لیاقتی و سرسپردگی شاه کاملا از بین رفته بود.

به گفته وی، نظام سلطه منافع ملی خود را در نقض منافع ملی و سیاسی سایر کشورهای می‌داند از این رو برای تحقق اهدافش دست به هر نوع تجاوز و زیادخواهی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه استقلال با پیروزی انقلاب در ایران اسلامی محقق شد، گفت: در ایران بعد از پیروزی انقلاب خود مردم تعریف کنند استقلال و آزادی هستند و همین امر منافع استکبار را به خطر انداخت.

حیدریان تصریح کرد: انقلاب ایران با رهبری امام خمینی یک تفکر استکبارستیزی را در جهان حاکم نمود که تاثیرات آن را امروزه در انقلاب‌های مختلف در خاورمیانه می‌توان دید.

وی گفت: ترس استکبار از عدم قدرت‌طلبی در نظام اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب او را وارد عرصه جنگ سخت با ایران کرد و با تحریک صدام جنگ نابرابر را با ملت ما آغاز کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه استکبار و در رأس آن امریکا برای سرکوبی انقلاب نوشکفته ایران دست به هر توطئه و اقدامی زد، گفت: فروپاشی نظامی و تغییر رفتار جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهدافی است که دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب با جدیت دنبال می‌کنند.

حیدریان افزود: استکبار از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون از تمام قدرتش برای تحمیل اراده خود بر ملت ایران استفاده کرد ولی اراده پولادین ملت و رهبری‌های داهیانه رهبران الهی انقلاب همواره مانع تحقق اهداف شوم آنان شده است.

وی گفت: دشمن در دوران جنگ تحمیلی با تحریک صدام و بهره‌گیری از توان نظامی و تجهیزاتی بسیاری از دست‌نشانده‌هایش سعی در حذف کامل انقلاب داشت اما با ایثارگری و شجاعت شهدا و رزمندگان به هدف شومش نرسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه صدام در طول هشت سال جنگ تحمیلی از همه مذاهب و قومیت‌های ایران شهید گرفت، افزود: دشمن محاسبه‌اش این بود در سرکوبی اقدامات تجزیه طلبانه همه قومیت‌ها و مذاهب حضور داشته‌اند.

حیدریان افزود: به شهادت رساندن 220 نفر غیرنظامی بی‌گناه در سنندج به صورت وحشیانه مشخص نمود که جنگ دشمن علیه یک قوم و یک مذهب خاص نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: گاهی یک نظام سیاسی برای تحمیل اراده خود بر یک ملت از جنگ سخت و یا نیمه سخت وارد می‌شود.

وی جنگ علیه باورها و اعتقادات را هدف اصلی دشمنان خواند و گفت: دشمن شکست خورده در جنگ سخت امروز جنگ نرم را علیه ملت ایران به راه انداخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: دشمن در قالب جنگ نرم منافعش را دنبال می‌کند و سعی دارد از این منفذ به دنبال دستیابی به منافعش در ایران است.

حیدریان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را از مهم‌ترین اهدف دشمنان در جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: دشمن با فرقه‌سازی و گروه‌های تندرو و تحریک قومیت‌ها به دنبال ایجاد تفرقه است.

وی خاطرنشان کرد: باید با روشنگری و ارتقا سطح بصیرت دینی و مذهبی مردم این راه نفوذ را بر روس دشمنان ببندیم و مانع از تحقق اهداف شوم آنان شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه تاکید بر مشترکات دینی را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان در این حوزه عنوان کرد و گفت: اتحاد و همبستگی ملت ایران موجب پیروزی ملت ایران در جنگ سخت و نیمه سخت شد و با حفظ همین اتحاد دشمن را در میدان جنگ نرم نیز شکست می‌دهیم.

حیدریان در پایان با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در مورد اتحاد بین مذاهب اسلامی اظهار کرد: هر کسی چه شیعه باشد و چه سنی اگر به اعتقادات همدیگر توهین کنند نه شیعه و نه سنی هستند بلکه مزدور دشمن هستند.

انتهای پیام/79002/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول