اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام تاکید کرد

آمادگی کامل اداره حفاظت محیط زیست ایلام در مقابله با ریزگرد‌ها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: اداره حفاظت محیط زیست ایلام در مقابله با ریزگرد‌ها در آمادگی کامل است.

آمادگی کامل اداره حفاظت محیط زیست ایلام در مقابله با ریزگرد‌ها

غلامحسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در هفته پاک برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این دستگاه بازدید از صنایع فعال استان ایلام است، تصریح کرد: کارشناسان این دستگاه از واحدهای صنعتی بازدید کرده و آلودگی‌های احتمالی آنها را شناسایی و از فعالیت آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

این مسئول با اشاره به اینکه تقدیر از واحدهای فعال در حوزه جلوگیری از آلودگی محیط زیست یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های این دستگاه اجرایی است، خاطر نشان کرد: نشست با سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی از دیگر برنامه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با تاکید براین که موضوع ریزگردها متعلق به تلاش‌های ملی و حتی فرا ملی است، ادامه داد: در عین حال اقداماتی نیز در استان‌های مختلف کشور از جمله استان ایلام صورت گرفته است که جای تحسین دارد.

این مسئول با یادآور شدن این که اعتبارات خاصی برای مقابله با ریزگردها اختصاص یافته تا ادارات استانی در این حوزه هزینه کنند، تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، شبکه پایش و ... از جمله اقدامات انجام شده اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول