اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر خبر داد

ادامه جستجوها برای یافتن خانواده بوشهری در سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: اعضای یک خانواده روز گذشته در اثر شدت بارندگی در یک آبنما گرفتار شده بودند و با وجود یافتن پدر خانواده اما همچنان جستجو برای یافتن دیگر اعضای خانواده ادامه دارد.

ادامه جستجوها برای یافتن خانواده بوشهری در سیلاب

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: یکی از هم استانی‌ها روز گذشته از جزیره جنوبی به سمت بوشهر در حرکت بوده اما مسیر خود را از محور قدیم انتخاب می‌کند که بین روستای جزیره جنوبی و روستای محمدی دچار حادثه می‌شود.

وی بیان کرد: در این مسیر وقتی وی به همراه خانواده خود به یک دستگاه‌ آبنما می‌رسند در محاصره آن قرار می‌گیرند و وی برای نجات خود و خانواده از خودرو خارج می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر خاطرنشان کرد: خروج وی از خودرو منجر به حادثه برای خودش می‌شود و نمی‌تواند خانواده را نجات دهد.

شعبانزاده گفت: پس از اطلاع از این اقدام با هماهنگی مدیریت بحران و تیم‌های امدادی هلال‌احمر پدر خانواده را پیدا کرده و نجات می‌دهد.

وی بیان کرد: بامداد امروز نیز نیروهای هلال احمر خودرو حامل خانواده این هم استانی را پیدا می‌کنند اما خبری از همسر و سه فرزند این خانواده نبوده است.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر تصریح کرد: جستجو برای یافتن همسر و سه فرزند خانواده حادثه دیده ادامه دارد و پیگیر یک فروند بالگرد هستیم تا حادثه‌دیدگان را پیدا کنیم.

شعبانزاده بیان کرد: قایق هلال احمر نیز همچنان در منطقه در حال گشت‌زنی است تا به امید خدا اعضای این خانواده را پیدا کنند.

انتهای پیام/66006/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول