اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر بوشهر خبر داد

اسکان موقت 25 خانوار سیل‌زده در بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: خانوارهای سیل‌زده در استان بوشهر اسکان موقت داده شدند.

اسکان موقت 25 خانوار سیل‌زده در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با اعلام مدیریت بحران استانداری مبنی بر ورود سامانه بارشی از نخستین ساعات 15 دی‌ماه تمام عوامل امدادی در سطح استان به صورت آماده‌باش کامل در آمدند.

وی ادامه داد: با شروع بارندگی تمام تیم‌های امدادی با موتور پمپ‌های آبی اقدام به تخلیه آب منازل و معابر و امدادرسانی به افراد سیل‌زده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر تصریح کرد: در این عملیات به دلیل بارندگی شدید 370 مورد آب منازل تخلیه شد و 80 خودروی گرفتار در آب توسط امدادگران از آب بیرون آورده شد.

شعبان‌زاده ادامه داد: ضمناً 280 نفر از عابرین پیاده در محاصره آب در خیابان‌ها توسط خودروی آرگو (چندمنظوره) جابه‌جا شده‌اند.

وی گفت: در این حادثه عملیات‌های امدادی به وسیله 50 موتورپمپ، 37 خودروی امدادی با کمک 300 نفر از امدادگران و پرسنل در قالب 60 تیم عملیاتی به منظور یاری‌رسانی به 370 خانوار صورت گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این عملیات امدادی 48 نفر مصدوم به صورت سرپایی و 9 نفر به مراکز درمانی انتقال و 25 خانوار اسکان موقت داده شدند.

انتهای پیام/66006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول