اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی تاکید کرد

آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با سیل و آب‌گرفتگی

فرماندار بهمئی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به شهرستان بهمئی از کمیته بحران شهرستان خواست آمادگی لازم را برای مقابله با سیل و آب‌گرفتگی معابر داشته باشند.

آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با سیل و آب‌گرفتگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمد‌ظاهر سیاوش عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با تبریک ربیع‌الاول، ماه شادی پیامبر و آل پیامبر(ص) و همچنین تشکر از مردم که در ایام سوگواری محرم و صفر حضور پررنگ داشتند، اظهار کرد: قرار بود در هر ماه دو دستگاه از سازمان‌ها و ادارات شهرستان در مورد خدمات خود به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: در بررسی‌ها و بازرسی‌ها و گزارشاتی که انجام می‌شود مطالبی عنوان خواهد شد که برای خدمت‌رسانی به مردم مفید است.

سیاوش تصریح کرد: همه مدیران باید پای کار باشند تا زیر مجموعه آن اداره نیز منظم باشد و اگر مسئولی خود در خدمات‌رسانی به مردم کوتاهی کند سایر کارمندان و زیردستان نیز این‌گونه خواهند بود.

فرماندار بهمئی با گلایه از بی‌نظمی برخی از مدیران شهرستان نسبت به ساعات کاری خود افزود: همه مدیران موظفند با حضور به موقع در ادارات به مردم خدمت کنند؛ به قول شهید رجائی مدیر موفق کسی است که قبل از وقت اداری حضور یابد و بعد از وقت اداری برود.

سیاوش تاکید کرد: مدیران نباید به بهانه روزهای پایانی خود از خدمت صادقانه به مردم شانه خالی کنند و تکلیف شرعی و عرفی ما بوده که تا دقایق آخر به مردم خدمت کنیم چراکه خداوند، ائمه و شهدای گرانقدر اسلام بر کارهای ما ناظر هستند.

سیاوش برخی از مشکلات شهرستان را به مدیران گوشزد کرد و از آنها خواست نسبت به رفع آنها اقدام کنند که مهمترین مشکلات مطرح شده خرابی عابر بانک‌های شهرستان، نابسامانی اماکن ورزشی و تعطیلی برخی از نانوائی‌ها در سطح شهر لیکک بود.

فرماندار بهمئی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به شهرستان بهمئی از کمیته بحران شهرستان خواست آمادگی لازم را برای مقابله با سیل و آب‌گرفتگی معابر داشته باشند.

رئیس شورای شهر لیکک نیز در این نشست از دانشگاه علوم پزشکی به خاطر فرستادن چند پزشک متخصص به شهرستان بهمئی تقدیر کرد و گفت: باید تجهیزات لازم را نیز برای متخصصان فراهم کرد.

شاهرخ مؤمنی با اشاره به تکریم ارباب رجوع، گفت: همانطور که سفارش بزرگان دین است، بر ما لازم است که به تکریم ارباب رجوع بپردازیم.

مؤمنی از شورای اداری خواست مشکل نبود برخی از ادارات همچون اداره ثبت اسناد و املاک، دارائی و تامین اجتماعی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/82015/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول