اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نشت آب اتفاق افتاد

پاساژ معطری اردبیل گرفتار در سیلاب

پاساژ معطری اردبیل چند روزی است گرفتار سیلاب و نشت و فوران آب در محل زیرزمین این پاساژ شده و مغازه‌داران آن نیز گله‌مند از بی‌توجهی مسئولان هستند.

پاساژ معطری اردبیل گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با گذشت چند روز از این نشتی و پر شدن زیرزمین این پاساژ از آب‌هایی که خودجوش بیرون می‌‌زنند کسب و کار در این پاساژ را به تعطیلی کشانده و گله‌مندی اهالی این مجموعه تجاری را سبب شده است به طوری که به رغم تلاش مسئولان آب و فاضلاب شهری اردبیل هنوز محل و مسیر نشت آب مشخص نیست در حالی که جمعی از مغازه‌داران با در دست داشتن سطل‌ها و دیگر امکانات و تجهیزات سعی می‌کنند از پر شدن آب نشتی در مغازه‌های خود در زیرزمین این پاساژ جلوگیری کنند.

مسئولان و کارشناسان اتفاقات شرکت آب منطقه‌ای از صبح امروز در این پاساژ به دنبال راه ‌حلی هستند تا این فوران آب را که به دلایل مختلف و احتمال ترکیدگی لوله آب در حال بیرون زدن از کف پاساژ است پیدا کنند که تاکنون در این امر موفق نشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صاحبان مغازه‌ها در این پاساژ در حالی که به شدت از عملکرد مسئولان در روزهای گذشته در بی‌توجهی به این معضل و قصور و کوتاهی آنها اظهار گلایه کردند اعلام داشتند که به دلیل این مشکلات بازار آنها از رونق افتاده و امکان خرید و فروش برای مردم وجود ندارد.

انتهای پیام/62004/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول