اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه ششم

سهم بخش خصوصی از حوزه درمان به 40 درصد می‌رسد

استاندار زنجان از برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افزایش حمایت از بخش خصوصی حوزه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: تا پایان برنامه ششم سهم بخش خصوصی از این حوزه به 40 درصد می‌رسد.

سهم بخش خصوصی از حوزه درمان به 40 درصد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان بهمن زنجان با اشاره به آشنایی خود از روند آماده سازی این بیمارستان اظهار داشت: از همان روزهای شکل گیری تفکر احداث این بیمارستان به آینده خوشبین بودیم.

وی ورود بخش خصوصی به حوزه درمان و بهداشت را موجب برداشته شدن باری از دوش دولت دانست و اضافه کرد: این مشارکت موجب کاهش سهم دولت در این حوزه شده و در واقع کمک کار دولت در این حوزه است.

استاندار زنجان به مشارکت متخصصان امور پزشکی در احداث بیمارستان بهمن اشاره و تصریح کرد: این مشارکت موجب ماندگاری آنها در استان زنجان می‌شود.

این مسئول حضور متخصصان را در استان دارای اثرات پر برکت دانست و ادامه داد: این حضور موجب بهره‌مندی مردم از تخصص آنها می‌شود.

انصاری با بیان اینکه به رسم مردم زنجان و برای پرهیز از سوء تفاهم از دور مشکلات احداث بیمارستان بهمن زنجان را پیگیری می‌کرده است، افزود: هر کجا لازم بوده است وارد عمل شده و به احداث بیمارستان کمک کرده است.

وی تاکید کرد: احداث بیمارستان بهمن که زیر مجموعه‌ای از بیمارستان‌های تخصصی محسوب می‌شود تحولی در عرصه بهداشت و درمان استان زنجان به وجود می‌آورد.

استاندار زنجان از برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افزایش حمایت از بخش خصوصی حوزه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: تا پایان برنامه ششم سهم بخش خصوصی از این حوزه به 40 درصد می‌رسد.

این مسئول  با تقدیر از همه ارگان‌ها و کسانی که به احداث بیمارستان خصوصی بهمن کمک کرده‌اند، خاطر نشان کرد: این بیمارستان با همکاری یک مجموعه به سرانجام رسیده است.

انصاری به تغییرات به وجود آمده در ترکیب دانشجویان دانشگاه‌های خاص در کشور بعد از انقلاب اشاره و متذکر شد: بیمارستان بهمن زنجان به همت دانش آموختگانی احداث شده است که به یمن وقوع انقلاب اسلامی موفق به طی مراحل تخصصی تحصیلات شده‌اند.

انصاری تاکید کرد: احداث مراکزی مانند بیمارستان بهمن از برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که متخصصانی از بطن و متن جامعه برخاسته و تخصص‌های مورد نیاز عامه مردم را طی کرده‌اند.

وی با تقدیر از بانیان احداث بیمارستان خصوصی و تخصصی بهمن ابراز امیدواری کرد، نظیر این اقدامات در سایر بخش‌ها هم عملیاتی شوند تا عامه مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/73004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول