اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان بنیاد شهید استان زنجان:

گسترش پایش سلامت ایثارگران اولویت‌ بنیاد شهید زنجان است

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: گسترش پایش سلامت ایثارگران از اولویت‌های سال جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان محسوب می‌شود.

گسترش پایش سلامت ایثارگران اولویت‌ بنیاد شهید زنجان است

علیرضا حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در استان زنجان 7 هزار جانباز سرافراز و 3 هزار شهید تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه 100 درصد هزینه درمانی ایثارگران بر اساس قانون برنامه پنج ساله به عهده دولت است، تصریح کرد: جانبازان شاغل خدمات درمانی خود را از دستگاه‌های اجرایی دریافت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بازنشستگان از صندوق‌های بازنشستگی خدمات لازم را دریافت می‌کنند، یادآور شد: ایثارگران غیر شاغل از محل بنیاد  شهید و امور ایثارگران تین خدمات را دریافت می‌کنند.

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در این زمینه اقدامات لازم انجام شده، عنوان کرد: برنامه پایش سلامت ایثارگرانی که در مرحله خطر هستند، از سوی بنیاد شهید پیگیری می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه در این طرح پزشکان به منزل ایثارگران مراجعه می‌کنند، ابراز داشت:  درمان و گزارش‌دهی به بنیاد از سوی این پزشکان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 100 درصد هزینه درمانی ایثارگران به عهده بنیاد است، خاطرنشان کرد: اما متولی این بخش علوم پزشکی است و بنیاد تسهیل گردان محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نیازهای ایثارگران در حد پزشک عمومی در این طرح برطرف می‌شود.

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گسترش پایش سلامت ایثارگران را از اولویت‌های سال جاری عنوان کرد و متذکر شد: در این طرح که والدین شهدا، همسران جانبازان 70 درصد مورد پایش سلامت قرار می‌گیرند.

حیدری با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی متولی درمان ایثارگران شاغل در همان دستگاه اجرایی هستند، اذعان داشت: صندوق‌های بازنشستگی به مسائل درمانی ایثارگران بی‌توجه نبوده و بنیاد نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/73003/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول