اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

حجم معوقات بانکی در فارس بالا است

استاندار فارس با اشاره به اینکه حجم معوقات بانکی در فارس بالا است، گفت: طرح‌های دارای توجیه اقتصادی تسهیلات لازم را دریافت می‌کنند.

حجم معوقات بانکی در فارس بالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر سید محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید اظهار داشت: مدیرانی که با عشق و علاقه برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند در این راه خستگی را به خود راه نمی‌دهند.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: بودجه‌های ملی به صورت عادلانه اختصاص می‌یابد و در این راستا باید برای دست یافتن به توسعه مطلوب، منابع و سرمایه‌های داخلی را فعال‌تر کنیم.

وی تصریح کرد: امروزه سطح مطالبات مردم ارتقا یافته و مردم هوشمند ما می‌دانند که باید به دنبال چه خواسته‌هایی باشند.

استاندار فارس با اشاره به تحولات اخیر در سیاست خارجی کشور و حضور هیئت‌های بلندپایه سیاسی و اقتصادی کشورهای غربی در کشورمان ابراز داشت: امیدواریم با بر طرف شدن تحریم‌های ظالمانه برخی از مشکلات اقتصادی برطرف شود.

احمدی با اشاره به ایستادگی مردم در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروزه باید تلاش کنیم تا فضای کسب و کار را بهبود بخشیم و این هدف با وجود تفکر بسیجی مردم امکان‌پذیر است.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: با وجود ذخایر عظیم انرژی در کشور و همچنین زیرساخت‌های لازم اجرایی، به مدیریت صحیح و علمی نیاز داریم و این هدف به شکوفایی اقتصادی منجر می‌شود.

استاندار فارس با بیان اینکه حجم معوقات بانکی در فارس بالا است افزود: طرح‌های دارای توجیه اقتصادی تسهیلات لازم را دریافت می‌کنند.

جلسه شورای اداری اقلید با حضور استاندار فارس، معاونان وی، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه این شهر و مسئولان محلی برگزار شد.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول