اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد:

کاربران عابر بانک‌ها هوشیار باشند/ برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاربران بانکی چند وقت یک‌بار جهت تغییر رمز کارت‌های اعتباری اقدام کنند تا از هرگونه سوء استفاده و احتمال برداشت‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

کاربران عابر بانک‌ها هوشیار باشند/ برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ عبدالمطلب مرتضویان صبح امروز در جمع خبرنگاران به دستگیری عامل برداشت غیرمجاز در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حساسیت موضوع، شکایت مدنظر مورد بررسی قرار گرفت، گفت: کارشناسان پلیس فتای استان در بررسی پرینت حساب بانکی مالباخته متوجه شدند فردی با استفاده از سامانه تلفن بانک از طریق بانک‌ها به صورت تلفنی مبالغی جهت کارت خرید شارژ تلفن همراه اعتباری برداشت می‌کند.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات دامنه‌دار و به‌کارگیری شیوه‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و با هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی فرد متهم در اقدامی منسجم شناسایی و به منظور انجام تحقیقات بیشتر به دستگاه انتظامی معرفی شد.

این مسئول انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌‌که متهم در ابتدا منکر هرگونه جرم و بزهکاری شد، اظهار کرد: وی با ارائه مستندات و ادله پلیس اعتراف کرد که با مالباخته هم‌خدمتی بوده و با سوء استفاده از اعتماد وی شماره حساب و رمز دوم کارت عابر بانک او را تهیه و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شخصی فرد شاکی کرده است.

مرتضویان ضمن هشدار به شهروندان و کلیه کاربران بانکی اذعان کرد: کاربران بانکی از اطلاعاتی از جمله شماره حساب و شماره کارت اعتباری به سایت‌های متفرقه و مشکوک و افراد ناشناس خودداری کنند و در هیچ شرایطی مشخصات و رمز کارت و حساب‌های بانکی را در اختیار کسی قرار ندهند.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کاربران بانکی چند وقت یک‌بار جهت تغییر رمز کارت‌های اعتباری اقدام کنند تا از هرگونه سوء استفاده و احتمال برداشت‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول